PDA

View Full Version : Funny Anniversary Screenshots!


Lara Croft!
01-07-07, 16:35
Here are some screenshots I have taken and edited....

Sorry for some mistakes I made...I saw them just now....


http://i50.photobucket.com/albums/f319/Lora160687/LARA%20CROFT/tra2007-06-2520-54-15-54copy.jpg


http://i50.photobucket.com/albums/f319/Lora160687/LARA%20CROFT/tra2007-06-2116-22-49-70copycopy.jpg


http://i50.photobucket.com/albums/f319/Lora160687/LARA%20CROFT/tra2007-06-0222-26-42-60copy.jpg



http://i50.photobucket.com/albums/f319/Lora160687/LARA%20CROFT/th_wwnewscopy.jpg (http://i50.photobucket.com/albums/f319/Lora160687/LARA%20CROFT/wwnewscopy.jpg)

http://i50.photobucket.com/albums/f319/Lora160687/LARA%20CROFT/th_tra2007-06-2520-51-56-01copy.jpg (http://i50.photobucket.com/albums/f319/Lora160687/LARA%20CROFT/tra2007-06-2520-51-56-01copy.jpg)

http://i50.photobucket.com/albums/f319/Lora160687/LARA%20CROFT/th_tra2007-06-1818-27-50-12copy.jpg (http://i50.photobucket.com/albums/f319/Lora160687/LARA%20CROFT/tra2007-06-1818-27-50-12copy.jpg)

http://i50.photobucket.com/albums/f319/Lora160687/LARA%20CROFT/th_tra2007-06-0903-11-32-37copy.jpg (http://i50.photobucket.com/albums/f319/Lora160687/LARA%20CROFT/tra2007-06-0903-11-32-37copy.jpg)

http://i50.photobucket.com/albums/f319/Lora160687/LARA%20CROFT/th_tra2007-06-0516-34-20-40copy.jpg (http://i50.photobucket.com/albums/f319/Lora160687/LARA%20CROFT/tra2007-06-0516-34-20-40copy.jpg)

http://i50.photobucket.com/albums/f319/Lora160687/LARA%20CROFT/th_tra2007-06-0222-18-51-42copy.jpg (http://i50.photobucket.com/albums/f319/Lora160687/LARA%20CROFT/tra2007-06-0222-18-51-42copy.jpg)

http://i50.photobucket.com/albums/f319/Lora160687/LARA%20CROFT/th_tra2007-06-0221-51-49-82copy.jpg (http://i50.photobucket.com/albums/f319/Lora160687/LARA%20CROFT/tra2007-06-0221-51-49-82copy.jpg)

http://i50.photobucket.com/albums/f319/Lora160687/LARA%20CROFT/th_tra2007-06-0121-19-02-70copy.jpg (http://i50.photobucket.com/albums/f319/Lora160687/LARA%20CROFT/tra2007-06-0121-19-02-70copy.jpg)

http://i50.photobucket.com/albums/f319/Lora160687/LARA%20CROFT/th_tra2007-05-2918-50-35-84copy.jpg (http://i50.photobucket.com/albums/f319/Lora160687/LARA%20CROFT/tra2007-05-2918-50-35-84copy.jpg)

http://i50.photobucket.com/albums/f319/Lora160687/LARA%20CROFT/th_tra2007-05-2818-43-32-84copy.jpg (http://i50.photobucket.com/albums/f319/Lora160687/LARA%20CROFT/tra2007-05-2818-43-32-84copy.jpg)

http://i50.photobucket.com/albums/f319/Lora160687/LARA%20CROFT/th_tra2007-05-2718-09-44-40copy.jpg (http://i50.photobucket.com/albums/f319/Lora160687/LARA%20CROFT/tra2007-05-2718-09-44-40copy.jpg)

b0bb13
01-07-07, 16:41
:vlol:OMG!!They're all great!!:vlol:

The last one is very interesting:pi:

Alex Fly
01-07-07, 16:48
Lol ! They are great !! :D

Lmao at the mummy orgy !!! :vlol:

danitiwa
01-07-07, 17:13
:D They're awesome! :jmp:

Not to be picky, but... did you get the idea for the second one from my pic? :o

Tomb Raider Master
01-07-07, 17:17
http://i50.photobucket.com/albums/f319/Lora160687/LARA%20CROFT/th_tra2007-06-1818-27-50-12copy.jpg (http://i50.photobucket.com/albums/f319/Lora160687/LARA%20CROFT/tra2007-06-1818-27-50-12copy.jpg)

LMAO! :vlol:

Nemo_91
01-07-07, 17:20
They're all great! :vlol:

Lara Croft!
01-07-07, 17:23
Thanks everyone!!!!:hug::hug::hug:





Not to be picky, but... did you get the idea for the second one from my pic? :o


Your pic???What do u mean?

Legends
01-07-07, 17:23
http://i50.photobucket.com/albums/f319/Lora160687/LARA%20CROFT/th_tra2007-05-2918-50-35-84copy.jpg (http://i50.photobucket.com/albums/f319/Lora160687/LARA%20CROFT/tra2007-05-2918-50-35-84copy.jpg)

http://i50.photobucket.com/albums/f319/Lora160687/LARA%20CROFT/th_tra2007-05-2718-09-44-40copy.jpg (http://i50.photobucket.com/albums/f319/Lora160687/LARA%20CROFT/tra2007-05-2718-09-44-40copy.jpg)

LOL! :D

danitiwa
01-07-07, 17:24
Thanks everyone!!!!:hug::hug::hug:






Your pic???What do u mean?

I had one where Lolum dies in Mordor. :p

jarhead
01-07-07, 18:17
LMAO Lora :vlol:

tranniversary119
01-07-07, 18:17
AMAZING PICTURES! i tried the last one with no comment lmfao great.!

KurtisLonely
01-07-07, 18:34
ROFL!! :vlol:

Dark Lugia 2
01-07-07, 20:46
LMAO!!! :vlol: the mummy orgy is rofltastic! :D

Kamrusepas
01-07-07, 21:28
LAMO especially at the wall statue one :vlol: Great pics :tmb:

tombraiderluka
02-07-07, 00:19
:vlol: :vlol:

Oh poor Lara it's not a sign for WC :( :p

Autolycus
02-07-07, 07:50
:vlol: Rofl, very funny :tmb:

only Croft
02-07-07, 08:23
LOL :vlol: very good, especially the last one :cln: :vlol:

cristina8992
02-07-07, 08:36
These pics made me feel better after I had only three hours of sleep.:p
Hilarious! :vlol:

Lara Croft!
02-07-07, 15:43
These pics made me feel better after I had only three hours of sleep

Awwww.... that means a lot to me! Thanks!



And thank you all for your kind comments!

Night_Heaven
02-07-07, 17:08
LOL now that is what I call a humoristic fan:D Great stuff hehe:D Keep them coming:)

Pipolinne
02-07-07, 17:57
C'mon,Lora,he was just a guide :D. Now,if it was Tihocan,I'd understand Lara :mis: ( after playing his domain,I got a crush on him.Don't ask :p)!

And poor Midas,he couldn't move and touch things,turning them into gold :vlol:!

Lara Croft!
05-07-07, 15:21
And poor Midas,he couldn't move and touch things,turning them into gold :vlol:!


:p:p:p:p:D

NightWish
05-07-07, 15:53
These made my day!!! :vlol:





As for the t rex one - u have no ide how long I have been trying to take a proper pic with er in his mouthbut I COULDNE! :(

biohazard1379
06-07-07, 19:40
rofl the last one

Sara Croft
06-07-07, 19:45
Omg, this is awsome! `More plix :D

Little-Lara
07-07-07, 03:51
:vlol: the "change" and the "idolatry"

lottie uk
07-07-07, 17:06
omg there so cool lol!!:tea:

sdp93
07-07-07, 17:08
In the bacon one, the target is very strangely placed.

Lara Croft!
08-07-07, 16:12
^^Camera glitch?

Marija_Croft
08-07-07, 20:04
Hahaha!:vlol:LoL!

vespertea
08-07-07, 21:46
LMAO!!!

These are hysterical. xD

Tomb Raider Master
08-07-07, 21:51
C'mon,Lora,he was just a guide :D. Now,if it was Tihocan,I'd understand Lara :mis: ( after playing his domain,I got a crush on him.Don't ask :p)!
I can't believe what I'm reading! :yik:

:D

Vickkyyy
08-07-07, 23:58
LMFAO

:vlol:

Real Life Raider
09-07-07, 00:26
Absolutely fantastic! they could be used as a commercial for the game! great fun, Thanks! :tmb:

Lara Croft!
10-07-07, 15:23
Ι doubt that... but thanks! Thank u all!

Boardachick
10-07-07, 15:31
how do you make her crouch like she's peeing?

Lara Croft!
11-07-07, 15:49
I don't make her crouch. This shot was accidentally taken after a jump. She jumped so her knees bowed and as she was getting up this motion was captured...:D