PDA

View Full Version : The Price of Morality (new comic)


vespertea
08-07-07, 21:25
Decided to make another comic! Thanks for all the compliments on the Cat Mummy one. :p

Chances are you won't get this unless you've played Anniversary and Legend.

http://img508.imageshack.us/img508/2481/trnatlacomic2ng0.jpg

Oh, how I love to bash Zip and Alister. :D I just now realized the flower-thing was stolen from one of RockSteady101's drawings. I guess I subconsciously remembered it while drawing out the comic, but didn't realize where I had seen it. I laughed at the flower idea and was like "OH THAT'S A GOOD IDEA" and drew it, not realizing I was stealing it. Either that, or it's just pure coincidence. So, the flower credit goes to him. Sorry 'bout that, RockSteady! :(

And, to prove that I don't take this art style seriously (hence why it's poorly drawn), I'll show you an art project I did in 9th grade: http://img372.imageshack.us/img372/1056/artprojectarabcm6.jpg So yeah, I'll have some actual not-crappy drawings coming along soon. :p

Paperdoll
08-07-07, 21:31
Lmao at Natla's arms and the expressions :vlol: awesomeness :D

NightWish
08-07-07, 21:32
:vlol: Ironic and true! I love it :hug:

And I love your serious drawing too - you definetely ahve a talent

MiCkiZ88
08-07-07, 21:32
:vlol:

That last pic made me fell of my chair xD
Awesome :D

star girl
08-07-07, 21:33
I dont get it... :confused:

vespertea
08-07-07, 21:35
I dont get it... :confused:

She's cursed with Zip and Alister. :p (hence Zip's constant nagging over the headset)

star girl
08-07-07, 21:41
Ohh! :vlol:

it's great! :p

Titanium
08-07-07, 23:09
Brilliant! :vlol:

Tomb Raider Master
08-07-07, 23:15
LMAO, awesome! :D :tmb:

rewak
08-07-07, 23:27
LOL! Love it! :D

bloodstormaoa
08-07-07, 23:56
:vlol: :vlol: :vlol:

****ing hilarious!!!

Loving the "serious" drawing too :tmb: Hope to see more of both styles in the future:D

vespertea
09-07-07, 03:51
Lmao at Natla's arms and the expressions :vlol: awesomeness :D

Thanks! I love drawing facial expressions and arms like that. It's so... not right. :D

Autolycus
09-07-07, 07:44
:vlol: Rofl, funny.

Kristarific
09-07-07, 08:59
:vlol: Oh my god, you win. I love your comics and I can't wait for more of them.

You have mad talent. I bet you could be some kind of comic book artist one day or something. :p

Angel_14
09-07-07, 09:21
Lara looks cute :D

tomblover
09-07-07, 09:23
:vlol:

Natla was right! :jmp:

ashnar
09-07-07, 10:27
:vlol:that cracked me up. It's fun to draw scrawny(I know that cause we use to do it with our teacher for funny animations.)And the other drawing looks great.

Alex Fly
09-07-07, 10:32
Lmao excellent work ! :tmb:

kryptonite23
09-07-07, 11:28
I like Lara there!!!:vlol:

Lara.Jolie7
09-07-07, 12:55
poor lara

george_croft
09-07-07, 14:15
LMFAO, the facial expressions are awesome!!:vlol::tmb:

Sara Croft
09-07-07, 15:22
Thats awsome!! :vlol: Moer please! (I love your style! :D)
Lara's face and Natla's arms cracked me up! :vlol:

EDIT: Lara's waist is... skinny :vlol:

extragirl
09-07-07, 20:41
Hmm...It's funny :)

Zamboni
09-07-07, 20:57
Isn't BFF already "best friends forever"? Saying BFF forever means an extra forever...

But anyway, funniest thing I've read since your last comic. Awesomeness!

vespertea
09-07-07, 21:21
Isn't BFF already "best friends forever"? Saying BFF forever means an extra forever...

But anyway, funniest thing I've read since your last comic. Awesomeness!

Yeah, I noticed that. I'm too lazy to go back and change it, though. :p I think "BFF's Forever" sounds funnier than just "BFF's" anyway, though. Thanks!

only Croft
09-07-07, 21:47
ROTFLMFAO :vlol: :vlol: :vlol: XD that's so funny...and Natla's expression and arms loool XD :vlol: :vlol:

Pipolinne
09-07-07, 22:30
Vespertea,they are delicious, funny and caustic!! :tmb: :vlol:

But I thought the 7th Age was already boredom showing itself :D.

Natey168
09-07-07, 23:57
That's great! :vlol:

Scia
10-07-07, 00:30
:vlol:
That was funny. My day is complete :D

sdp93
10-07-07, 00:37
That's weird. But your other drawing is great.

SLY
10-07-07, 00:43
very very funny i was rolling on the floor lol
vespertea = funny person!!!