PDA

View Full Version : Are you a jerk?


Feather Duster
12-12-08, 21:23
:mis:

http://www.msnbc.msn.com/id/28039226/?GT1=43001&pg=1#Tech_JerkGadgets

Btw, Segways are TOO cool :ohn:

Kittypower
12-12-08, 21:27
I have a crackberry:(

bivvy
12-12-08, 21:27
I'm uber jerky. :(

ajrich17901
12-12-08, 21:32
i dont have any of that stuff so i guess not lmao

Love2Raid
12-12-08, 21:38
I guess not then......

Although I do have one Ipod earphone 'dangling' sometimes, but that's just because those crappy earphones keep going 'kaput'! :mad:

Segway...........LOL! :vlol:

Bumio
12-12-08, 21:40
i dont have any of that stuff so i guess not lmao
lol, same here :p

Neteru
12-12-08, 21:41
Not that this Microsoft connected site would be anti-Apple or anything.

Aside from the obvious partisan nature of this, who decides these things anyway? Evidently, I would suggest, people who are so far up their own arses that they think it right and proper to look down upon others with their snide condemnations.

Feather Duster
12-12-08, 21:48
I posted this for fun. This guy is probably 'anti-cool stuff' ;) :p

jackali
12-12-08, 21:49
I have Sky+ which is sort of like TiVo, but I don't go on about it. So I suppose that doesn't really count.

But I'm a GNU/Linux user. I do use Windows as well... but I think it still makes me a bit of a jerk. Oh well.

Fallen.Angel
12-12-08, 22:04
Nope, don't have any of those items, though I wouldn't mind having the BlackBerry but meh.... oh well.

Angelus
12-12-08, 22:42
Moreover, is it the headphones themselves or the iPod owners who ensure that one headphone bud is always dangling outside of its intended ear?

Eh?

Anyway, the only thing I had on the list was iPod accessories, and they're only speakers for the iPod.

dizzydoil
12-12-08, 22:45
Bluetooth.. and that's it. Most of the stuff has never appealed to me.

Shrantellatessa
12-12-08, 22:47
I thought TiVo was only an imaginary gadget from The Simpsons...and look at that ridiculous Segway :vlol:

Voni
12-12-08, 22:52
I own none of them, I must be so cool! :D

TRhalloween
12-12-08, 22:59
I don't have any of those.
I don't say "jerk" because it sounds too American.




I say douche-bag :)

Melonie Tomb Raider
12-12-08, 23:02
LOL! I love how they mentioned linux. :vlol:

I have tivo, but that's it. :p

IceColdLaraCroft
12-12-08, 23:19
I can agree with some of them, but others are just *rollseyes*

I have none of them btw

chobits743
12-12-08, 23:39
Aw, I have Ipod accessories...only because a tough skin keeps my delicate 1st generation nano from breaking into pieces. :D

Ada the Mental
12-12-08, 23:41
Seriously, about the headphones (all kinds of headphones):
A) Usually, one of them is not working
B) No matter how low the volume is, you can always hear better what's going on around you when you ony have one earphone plugged in, and you know...this happens to be quite useful when you're outside.
C) Having a thingy shoved in your ear is annoying. Why have two of them?

That being said, I hate my ipod, so I'll go get a regular mp3 player that doesn't get on my nerves. And isn't white.

I'd love to get TiVo or something like that, though. :cln:

Flashy Lights
12-12-08, 23:41
MSN bashing an Apple product? :O Never.... surely not! I mean look at MSN messenger for Mac, ****test thing i've ever used. And what's wrong with Blackberrys? I love Blackberrys but I have an iPhone or any of those things so i must not be a nerd jerk :)

IceColdLaraCroft
12-12-08, 23:44
I have an ipod nano and the little arm band/pouch you put it in to run, but i bought new headphones b/c the default ones are CRAP and fall out if you run

EmeraldFields
13-12-08, 00:30
I wish I was a jerk so I could get TiVo.

Benguitar
13-12-08, 01:38
I have iPhone, and am very pleased with it. :p =]

People think I am a jerk but it isn't because of the gadgets I have. ;)

It's because of my job.


~Ben

Feather Duster
13-12-08, 03:19
Ben, you certainly aren't a jerk ;) :D

domina
13-12-08, 03:36
I have to agree wholly with the Bluetooth observations. I especially hate the assholes who come into my store talking on one and I can't see it because I assume that they're addressing me. Then it's awkward and uncomfortable and sometimes they get *****y at me for interrupting their phone call. I particularly like the raised index finger as if to say "Hold on, I need your assistance, but my conversation is far more important than that. You'll just have to wait to serve me."

I don't have an issue with people with iPods. Hell, the BF has one. But at the same time, I don't get the appeal. I like my Sansa MP3 player much more. And the segway doesn't make you look like a jerk. It makes you look like a nerd.

As for the rest of 'em... Whatever. I think a lot of it has to do with personality anyway. I remember some jackass that came into my store looking for something we didn't have but another PetSmart did so I told him I could call that store to verify, and then he whips out his iPhone and tells me not to bother. My bad. :p

MattTR
13-12-08, 04:23
Nope.. I don't have anything on that list, but that's an iPod case? :confused: I use that to go running, why would that make me a jerk? :p

ivannnnn
13-12-08, 04:35
Who cares? Those are elite stuffs! I love them!!! ;)

My aunt wants blackberry, so will she become a jerk? :p:p

The_Real_Lara
13-12-08, 04:54
I have NONE of those things. haha. oh well. I think the idea of segways are kool, but they make you look like a freak, imo. haha.

trXD
13-12-08, 07:04
I dont have any of those things but the whole concept of this article is stupid.

Nannonxyay
13-12-08, 07:44
I don't have an issue with people with iPods. Hell, the BF has one. But at the same time, I don't get the appeal. I like my Sansa MP3 player much more. And the segway doesn't make you look like a jerk. It makes you look like a nerd.


I agree with the Ipod thing. Ipods seem to be just there to make you look cool. They're very expensive and just not very good if you're clumsy like me and drop things a lot. :D
I'm getting a Sansa MP3 for Christmas. :D

Angelx14
13-12-08, 08:24
I'm uber cool, I don't need that stuff.

Lara Croft!
13-12-08, 17:26
I only have an ipod shuffle but I disagree with the article completely. How having a laptop or a bluetooth makes you a jerk?

oocladableeblah
13-12-08, 17:28
I have tivo, but I only have it cause I got it for free and I have iPod accessories, but I only have those because the came with the iPod. :D :p
honestly yeah this is biased towards hating apple.

Endow
13-12-08, 17:32
I'm a jerk. I use Linux.

remote91
13-12-08, 17:33
I am ney jerk.

IceColdLaraCroft
13-12-08, 17:38
I dont see how an airmac makes you a jerk.

it's a great travel laptop (yes its costly) but if you're traveling overseas it's a LOT easier to transport

tombraiderluka
13-12-08, 18:32
Umm, I Phone, Blackberryies, oh no :(
Well in that case, I'm a bit of a jerk :D

la-la-lara
13-12-08, 19:54
How's Bluetooth anti-cool anyway? It's way better than your constantly-getting-tangled hands-free.

Goose
13-12-08, 19:57
I dont have any of them, but im still a jerk.

badboy70
13-12-08, 20:41
I don't have any of those, but I don't agree with the article :p