PDA

View Full Version : A mini game : test your skills !


raiderfun
06-02-09, 22:17
Hi everyone :D

How steady is your hand ? Try this Mini game (http://www.winterrowd.com/fullscreen/?GameId=1) to find out.

I couldn't get to level 4, that's impossible for me :o

NOTICE : make sure you turn off the music or anything that plays, so you can concentrate :)

tomblover
06-02-09, 22:19
It's a fun game. :)

touchthesky
06-02-09, 22:20
Haha I turned the sound off first!
:]

Punaxe
06-02-09, 22:21
I bet this is a screamer...

VonCroy360
06-02-09, 22:23
I bet this is a screamer...

The most frequent one as well.

Mr.Burns
06-02-09, 22:24
You toad sucker. I should have you banned for that :mad: :smk:

tomblover
06-02-09, 22:25
The most frequent one as well. I was like, when I saw the level 4 thing and stuff, and then when I saw the menu, I was like "No way I'm playing that again."

Gladous
06-02-09, 22:26
I heard that an old lady had a heart attack after doing one of these things. :o

Ada the Mental
06-02-09, 22:38
Oh, come on! The maze game? That's so last year! :p

raiderfun
06-02-09, 22:40
Oh, come on! The maze game? That's so last year! :p

Oh sorry, I had no idea concerning the date :D

CerebralAssassin
06-02-09, 22:41
what is it?:p(nooo way I'm opening that...I have bad memories from youtube vids:p)

raiderfun
06-02-09, 22:44
what is it?:p(nooo way I'm opening that...I have bad memories from youtube vids:p)

Why are you saying that ? It's only a game in which you have to test your steadiness skills :D

Quasimodo
06-02-09, 22:47
"Careful, careful....
JESUS CHRIST!"*turns off monitor and speakers*

Pan
06-02-09, 22:48
OMG I was all on for trying to get past level 3 and then :yik::yik::yik::yik::yik:

Don't ever do that again, I think it's severely weakened my heart!!

NightWish
06-02-09, 22:50
That was evil :p

Rai
06-02-09, 22:52
:vlol: I can't believe I fell for that again!

This is seriously bad for your heart as you are looking close at the screen to get to the end. :yik::yik:(I actually closed the lid of my laptop :o)
:smk: to the OP :p

FourBalls
06-02-09, 22:52
Holy **** lmfao. I shouldn't have fallen for that XD

da tomb raider!
06-02-09, 22:52
Lol, I think I'm the only one here who wasn't scared. :p

touchthesky
06-02-09, 22:53
17QtED44gGE

:p
Calm yuorselves down, a bit.

Changeling
06-02-09, 22:53
Sooo 4 years ago... :p

I remember the first time I played it, I actually thought I had a heart attack XD Those things definitely aren't good for you.

CerebralAssassin
06-02-09, 22:54
if you people wanna stop falling for these then READ THE COMMENTS FIRST!!:D:D

Changeling
06-02-09, 22:55
if you people wanna stop falling for these then READ THE COMMENTS FIRST!!:D:D

It's the wise thing to do. :p I do that everytime someone sends me a YouTube video while waiting for it to load up.

tomblover
06-02-09, 22:55
17QtED44gGE

:p
Calm yuorselves down, a bit. I remember that one. :vlol:

Rai
06-02-09, 22:57
if you people wanna stop falling for these then READ THE COMMENTS FIRST!!:D:D

In that case, I NEVER want to be the first to see something like it. :p

Pan
06-02-09, 22:57
I snapped my laptop shut an screamed at anchorman on BBC1 :D

Larapink
06-02-09, 23:11
I have no idea whats wrong with this game! :vlol:

I press play, then the game won't start? :vlol: So it seems I won't get to level 3 then. :whi:

tomblover
06-02-09, 23:14
I have no idea whats wrong with this game! :vlol:

I press play, then the game won't start? :vlol: So it seems I won't get to level 3 then. :whi: Be glad it doesn't start, my dear. :whi:

Larapink
06-02-09, 23:31
Be glad it doesn't start, my dear. :whi:
Very addictive, right? :p

Sir Croft
06-02-09, 23:37
^ Absolutely! :tmb: :p

I've played this one a loooong time ago :p

EmeraldFields
07-02-09, 00:52
Wow, I fell for that again.

Joely-Moley
07-02-09, 01:15
Looks like a good thing i couldn't get past the second level!!

I didn't even know it was a screamy scary lady that jumps out at you.
I bloody hate those things!

TRhalloween
07-02-09, 01:18
Nice try ;)

Chocola teapot
07-02-09, 01:20
Oh you should be banned! :smk:

Gladous
07-02-09, 01:27
17QtED44gGE

:p
Calm yuorselves down, a bit.

Ooh! I remember that one! :p

My dad was at work and his German colleague told him about that video and my dad thought it would be funny to email me it. So me and my friends were watching it. (I was about 9 or 10 when I saw it) And in the description it says "There is a ghostly mist in the car so look closely and and turn up the speakers because you could here it talk." I flipped out of the chair and my friend had a seizure and well, you know the rest. :p :(

Fish.
07-02-09, 10:06
Can't get me this time. :mis:

raiderfun
07-02-09, 10:28
if you people wanna stop falling for these then READ THE COMMENTS FIRST!!:D:D

Nah, you're ingenious, don't read the comments people, don't ! :p

Oh you should be banned! :smk:

Why thank you :D

Bumio
07-02-09, 10:55
i've heard about this game, but no way im opening it :p
my little heart is too weak for this :rolleyes: :p

TRenTIs
07-02-09, 11:55
I'm so glad I didn't have the sound on. lol.
It was just an ugly pixelated lady to me. Haha

raiderfun
07-02-09, 12:04
I'm so glad I didn't have the sound on. lol.
It was just an ugly pixelated lady to me. Haha

Ohh you're so bad, you shouldn't have ! :smk: :p

i've heard about this game, but no way im opening it :p
my little heart is too weak for this :rolleyes: :p

Which game ? You only have to test your skills, it's fun :D

toxicraider
07-02-09, 12:10
OMG!

I think a little part of me died

:(

nickless
07-02-09, 12:31
dude,this is so not funny anymore http://http://www.mysmiley.net/imgs/smile/indifferent/indifferent0004.gif (http://www.mysmiley.net)

Lara Croft!
07-02-09, 12:42
LOL!!!!! I had played that again, but I didn't remember the ending...:D

Love2Raid
07-02-09, 12:45
Good thing I read the comments before hitting that link...:o

Can't fool me Raiderfun, I have already crapped my pants many times because my :cen: brother always used to trick me into these games.
"Oh my god, watch this video, it's so funny!" :hea:

:D

Deamonella
07-02-09, 12:46
OMFG,I screamed when i got the ending,so shocked.Not funny at all.Unfortunately i didn't read the comments so I was tad unprepared.

Bumio
07-02-09, 13:19
Which game ? You only have to test your skills, it's fun :D

ha ha...
naah, ure not gonna fool me :mis:

Jo269976
07-02-09, 13:32
Lemme guess, Linda Blair maze game? :tea:

Larapink
07-02-09, 14:19
Still doesn't work. :hea:

Hermina94
07-02-09, 14:51
that was't scary!I played that game a year ago

raiderfun
07-02-09, 15:42
Good thing I read the comments before hitting that link...:o

Can't fool me Raiderfun, I have already crapped my pants many times because my :cen: brother always used to trick me into these games.
"Oh my god, watch this video, it's so funny!" :hea:

:D

:o :( :p

OMFG,I screamed when i got the ending,so shocked.Not funny at all.Unfortunately i didn't read the comments so I was tad unprepared.

Hahaha, it looses its charm when you read the comments before :D

ha ha...
naah, ure not gonna fool me :mis:

:( :p

NympHadorA
07-02-09, 15:55
I wont look at the link... :) Got scared a little bit :D

n00b raider
07-02-09, 17:00
I played one of these before, and I stopped as soon as I got to level 3.

So glad I didn't fall for that again. :p

TRexbait
07-02-09, 19:02
I remember that game, i saw it two years ago. One of my friends sent me the URL. i had headphone on and yelped a bit (i was at the library ada lady looked at me :vlol:)

Minty Mouth
07-02-09, 19:11
I suspected this.

All I Can say is that I will never fall for one of these again.

Although you havent really been christened on the interwebz if you havent been caught out by the scary maze at least once.

God Horus
07-02-09, 19:24
OMFGZ :mad:

I knew it was going to come but I expected it to come up when I finished level 3... And I have my face so close to the screen for precision.

Biddy
07-02-09, 19:25
Click that link if you want spontaneous heart attacks folks.

Benguitar
07-02-09, 19:37
Glad I only made it to level two. (ha ha ha)

tampi
07-02-09, 19:44
meh :hea: this poor girl again!
I want to take my keyboard and hit my head to clear that image.
@Raiderfun:ton:

raiderfun
07-02-09, 21:34
Click that link if you want spontaneous heart attacks folks.

:vlol:

meh :hea: this poor girl again!
I want to take my keyboard and hit my head to clear that image.
@Raiderfun:ton:

:ton: :D

You guys are so sensitive ! :D

IceColdLaraCroft
07-02-09, 21:48
and gullible LOL I knew better

deamonguardian
07-02-09, 21:52
thanx to you ive had my first heart attack

ivannnnn
08-02-09, 02:50
Twas fun! :)

Cheenie
08-02-09, 14:40
LOL I remember how my boyfriend tricked me into this :mad:
But few days later he got rickroll'd hardcore :vlol:

LaraCroftRox
08-02-09, 16:41
OH MY FRIGGIN JESUS!!!!!!! :vlol::vlol:

LeonS.Kennedy
08-02-09, 16:48
cant get to 4th level and my brother fell off his chair, because he was so scared when i touched the wall, it was so funny to see how he fell over:vlol:

raiderfun
08-02-09, 17:49
What do you think about this, folks ?

oh87njiWTmw&feature=related

and this :D

kRZI1T0aUC8

and this :D

VDMp436GMfE


:D

Rai
08-02-09, 18:38
What do you think about this, folks ?

http://www.youtube.com/watch?v=oh87njiWTmw&feature=related

and this :D

http://www.youtube.com/watch?v=kRZI1T0aUC8

and this :D

http://www.youtube.com/watch?v=VDMp436GMfE


:D

Um..they're blank squares :confused::p

raiderfun
08-02-09, 18:45
Um..they're blank squares :confused::p

OOps ! My bad ! Thanks for notifying, rectified ! :p

Rai
08-02-09, 19:01
:vlol: Only the second two are working, but aww, the reactions are very funny. :vlol:

raiderfun
10-02-09, 19:48
:vlol: Only the second two are working, but aww, the reactions are very funny. :vlol:

Sorry, the integration is deactived for the first video, here is its link anyway :D

http://www.youtube.com/watch?v=oh87njiWTmw