PDA

View Full Version : Photo Booth Prank!


touchthesky
17-03-09, 15:12
Has anyone seen this? I haven't laughed so much in ages!

TjXE8kxyATY

Does Mr Leno do this often? Or is it quite old?

viper456
17-03-09, 15:20
lmfao some of them were great! The girls at the end got pwned lmao

violentblossom
17-03-09, 15:21
lmao!!

omg, the favorite child one!

Lara's Nemesis
17-03-09, 15:48
"I think it's time to stop home schooling your son"

Ouch :D

The_Underworld
18-03-09, 17:53
lmfao off at this! I better start watching this show :p

badboy70
18-03-09, 19:58
Hilarious :vlol:

Phlip
18-03-09, 20:05
LMAO. That lady who said her best friend was actually her enemie. :vlol:

JonnyT
18-03-09, 20:06
Haha! That was great :D Are there any more videos like this? :p

Phys
18-03-09, 20:13
Awesome!! :D

Haha! That was great :D Are there any more videos like this? :p

Yeah, you have to search on youtube. There are alot of them but some are just the same video but uploaded by different people. ;)

Ada the Mental
18-03-09, 22:40
"I think it's time to stop homeschooling your son." A, ha, ha, ha! :vlol:
And the guy with the hair!
"Really?"

Her voice is so annoying!

Larapink
18-03-09, 23:14
HAHAHAHA :vlol:

Dark Lugia 2
19-03-09, 00:16
LMAO! :p "a...b... *claps* D"

TRenTIs
19-03-09, 04:45
LMFAO

That was so good. I loved the last one :D:D

touchthesky
19-03-09, 15:41
Haha! That was great :D Are there any more videos like this? :p

Of course :P

YuX6K47ax7U