PDA

View Full Version : Eurovision Oslo 2010 - Discussion


Pages : 1 2 [3] 4 5 6 7 8

Vinkula
27-05-10, 17:19
Spain to the win!

Legend of Lara
27-05-10, 17:25
Spain to the win!

But their song is so boring... :( And the singer annoys me already.


This has always been a particular favourite of mine.

nEXNU6gOHqE

And then it was followed by our entry, which was incredibly underwhelming. -_-

Love2Raid
27-05-10, 17:26
So the second semi-final is today?

Marianna12
27-05-10, 17:28
I love Sakis Rouvas <3333 *faints* And his songs:p

Yep, today :)

Legend of Lara
27-05-10, 17:35
You all remember this, right?

94FYrYJF16E

2003 sure was an eventful year.

ZI7l5WSJPIA

lolaccent

Love2Raid
27-05-10, 17:38
I love Sakis Rouvas <3333 *faints* And his songs:p

Yep, today :)
Thank you! :)

toxicraider
27-05-10, 17:46
OK, I'm bored waiting for tonight, so here are my favourites ever.. since I started watching it religiously. :D
2004 :D
Ukraine (http://www.youtube.com/watch?v=TXgaOTOCSuU) - (Ruslana Wild Dance)
Cyprus (http://www.youtube.com/watch?v=7Y19ONRBHf4) - (Stronger every Minute)
and Serbia and Montenegro's was amazing!
ByJ3eeBsktw

Albania's was nice. Bosnia and Herzegovina's was immense. :p
V5qAjwS43HI

2005
Greece - Elena :hug:
Serbia and Montenegro's again.
eB1Bn8bv6Uk
And Israel's (http://www.youtube.com/watch?v=uMDzWbhFGrk)
Romania's (http://www.youtube.com/watch?v=qNCBQFht0tE) was also great

Wig Wam (http://www.youtube.com/watch?v=0XIyCKgA8z8) were amazing! (based on trousers), but Moldova's Gramma beats the drumma' (http://www.youtube.com/watch?v=wh7ENLO2CNQ) was sweet, so wins the award. :ohn:

2006 (I think this was a great year!)
Bulgaria (http://www.youtube.com/watch?v=NC3RvmN_wmM&feature=related)
Romania (http://www.youtube.com/watch?v=mQ7jp04V2iQ)
Greece (http://www.youtube.com/watch?v=ykieAsZsvOE)
Lordi (http://www.youtube.com/watch?v=TdItwaLrv1U) :yah:

Sylvia Knight (http://www.youtube.com/watch?v=LEos9VLtgFU) and LT United (http://www.youtube.com/watch?v=0-fAe7SwdqE) (We are the winners) are both contenders for the LOL award, I think it should go to Silvia Knight though, as she reach a whole new level, being booed and all. :p

2007
Lots of good ones, lots of funny ones. :p
Serbia (http://www.youtube.com/watch?v=0Sp9OOoxCJo)
Russia (http://www.youtube.com/watch?v=W14HlKuxjco)
Greece (http://www.youtube.com/watch?v=N52gQc1embQ)
Moldova (http://www.youtube.com/watch?v=aaaDRRU_hWg)
Finland (http://www.youtube.com/watch?v=hUxgL2LjXPE) (Better than Lordi, imo)

Denmark - Drama Queen (http://www.youtube.com/watch?v=wy1fdc3H6xs) was fierce! but Verka Serduchka, 'nuff said. :pi:

2008
Ukraine (http://www.youtube.com/watch?v=P8FbpoSLk2E)
Sweden (http://www.youtube.com/watch?v=Tm0PHH1W3Og)
Armenia (http://www.youtube.com/watch?v=0cW5te3J_0o)
Portugal (http://www.youtube.com/watch?v=CWrmeqrrUlI)
Israel (http://www.youtube.com/watch?v=fq8s0N4sU9Q)

There were so many funny ones, Estonia's Leto Svet (http://www.youtube.com/watch?v=2r2LrMaAquE), Latvia's Pirate Song (http://www.youtube.com/watch?v=-rRqIejCGS0&feature=related) :p, El Chiki Chiki (http://www.youtube.com/watch?v=uRQhZtbm97I), and Dustin the Turkey (http://www.youtube.com/watch?v=-n--JnAwirk)...
'Irelande douze points, Irelande douze points' :yah:

2009
Azerbaijan (http://www.youtube.com/watch?v=Dqf_bAAjhJ0&feature=related)
Germany (http://www.youtube.com/watch?v=6KV-zYsgaKE)
Albania (http://www.youtube.com/watch?v=-x99TnkJwg4&feature=related)
Iceland (http://www.youtube.com/watch?v=8w97Z1iwKro)
Portugal (http://www.youtube.com/watch?v=4t6Ukud55Ec)


Armenia's was so cool!
Ukraine's was soooooo sexy fierce :ohn:
2JeSr_tuD7U
Serbia's was funny. :p
-gZ3vwTdPRc

2010
My favourites, so far, are
Romania
Azerbaijan
Armenia
Iceland

Vinkula
27-05-10, 17:58
^ I love that you love Hanna's song in 2007! (Finlands entry!)

I loved 2007:
Finland
Spain
Russia
Greece
Ukraine
England

2008
Ukraine
Greece
Armenia
Spain
Sweden

2009
Spain
Finland
Ukraine
Greece (I love this song of Sakis)
Sweden (I love you Malena!)
Germany
Turkey
Iceland

2010:
Iceland
Spain

Legend of Lara
27-05-10, 17:58
LEos9VLtgFU

Oh, boy. What were we thinking? D:

toxicraider
27-05-10, 18:03
You all remember this, right?



2003 sure was an eventful year.


lolaccent

Of I can remember from 2003, I liked Icelands! Spain's (http://www.youtube.com/watch?v=zUfEyoA691o&feature=related), I've had in my head for the last 7 years. :pi:
And, surprisingly, the UK's was good!
We came 2nd, I think.
juYMjm842HM

IceColdLaraCroft
27-05-10, 18:09
Azerbaijan for the win!

<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/YubbH2wa3DE&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/YubbH2wa3DE&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>

I love the little dance

Legend of Lara
27-05-10, 18:12
Azerbaijan for the win!

I love the little dance

I've never called a Eurovision song overrated before, but Drip Drop definitely is.

IceColdLaraCroft
27-05-10, 18:15
I've never called a Eurovision song overrated before, but Drip Drop definitely is.

But it screams EUROVISION! the campy dance and the drama of the song.

The other one is the Greece "opa" :vlol: which looks like Greece is trying sell Gay leather rent boys to pay off their debts

Marianna12
27-05-10, 18:16
*cough* Whatever...

I don't think Drip Drop is overrated either. I actually like it veery much!

Legend of Lara
27-05-10, 18:17
But it screams EUROVISION! the campy dance and the drama of the song.

THIS screams "EUROVISION"!

P8FbpoSLk2E

Admit it. :pi:

lcaddict
27-05-10, 18:18
Yay, tonight's the second semi-final!
If you watch it, let me know..cuz Romania sucks. Baaad. Don't belive me? You'll see..

Marianna12
27-05-10, 18:19
Oh come on, it's one of my favourites! :D

lcaddict
27-05-10, 18:21
Oh come on, it's one of my favourites! :D
Really? Wow.
By the way, the Ukraine lady is wearing a dress or a bananna leaf with lots of glitter?

IceColdLaraCroft
27-05-10, 18:22
THIS screams "EUROVISION"!

P8FbpoSLk2E

Admit it. :pi:

it does scream Eurovision lol...I LOVE Eurovision it makes "Idol" and "xfactor" or "<insert country> "has talent" " look like complete and utter :cen:

They could make it more fun. If you lose you get kicked out of the EU for a year :vlol:

Legend of Lara
27-05-10, 18:23
Yay, tonight's the second semi-final!
If you watch it, let me know..cuz Romania sucks. Baaad. Don't belive me? You'll see..

I kind of like it... :pi:

I'm going to vote for it just to spite you. :mis:

Johnnay
27-05-10, 18:24
guys... is it on now

lcaddict
27-05-10, 18:25
I kind of like it... :pi:

I'm going to vote for it just to spite you. :mis:

Ha ha, very funny:p
No, really, it's fine with me! Better win than loose:p

Vinkula
27-05-10, 18:25
^ DON'T >8/ ANI LORAK OWNED THE STAGE AND WAS THE BEST OF ESC 08! She got award after eurovision in England, being the best singer in ESC 08, If I remeber correctly the plase and awards name, but it was what she got.

Legend of Lara
27-05-10, 18:27
guys... is it on now

In about 2 and a half hours.

Johnnay
27-05-10, 18:27
hello, is the second semi final available to you guys right now

im tryign to watch it via internet

lcaddict
27-05-10, 18:27
In about 2 and a half hours.

Really? Half an hour for me:p

Legend of Lara
27-05-10, 18:28
Really? Half an hour for me:p

whuuuuuu? :confused:

lcaddict
27-05-10, 18:31
whuuuuuu? :confused:

I'm with 2 hours further than you:P
But don't worry, I'll have my iPod with me so I can talk to you guys when my ears will start to bleed:)

Johnnay
27-05-10, 18:33
In about 2 and a half hours.

i know your joking:smk:

Legend of Lara
27-05-10, 18:34
I'm with 2 hours further than you:P
But don't worry, I'll have my iPod with me so I can talk to you guys when my ears will start to bleed:)

I see what you did there. :p

Punaxe
27-05-10, 18:39
hello, is the second semi final available to you guys right now

im tryign to watch it via internet

Can't receive SBS?

Johnnay
27-05-10, 18:39
hopefully it starts at 20 minutes

Marianna12
27-05-10, 18:41
Yeah, 20 minutes :D

lcaddict
27-05-10, 18:45
Yeah, 20 minutes :D

Almost 10

Legend of Lara
27-05-10, 18:47
I read the schedule wrong. >_<

It's starting here in 10 minutes, too. :p

Johnnay
27-05-10, 18:48
Can't receive SBS?

how did you know about SBS:pi:

nah today there gonna broadcast the first semi final, then the next day the second one then the final the next

Aranara
27-05-10, 18:50
First one will be Lithuania, with Eastern European Funk by InCulto :D

Legend of Lara
27-05-10, 18:55
Excitement!!!

It's starting in 5 minutes!

Aranara
27-05-10, 18:56
^
You really that excited? I'm doing this out of sheer bloody boredom.

Chocola teapot
27-05-10, 18:57
I know. Very exiting.

Legend of Lara
27-05-10, 18:57
^
You really that excited? I'm doing this out of sheer bloody boredom.

Not really. :p

The final is where the real excitement starts. :pi:

lcaddict
27-05-10, 18:58
It started!!!
Imma go now, but I'll be on the iPod if you need me (I doubt it.).

Aranara
27-05-10, 18:58
Not really. :p

The final is where the real excitement starts. :pi:

True...true :p

Marianna12
27-05-10, 19:00
It started yay:jmp:

lcaddict
27-05-10, 19:01
C'mon, won't it start now? I hate introductions:vlol:
Ruxi, can I call you? On RDS?

Vinkula
27-05-10, 19:02
I wanna see the finals already! Saturday, come, come, come!

Legend of Lara
27-05-10, 19:03
Hurray, the first song is about to come on!

Oh, my. Catchy.

lcaddict
27-05-10, 19:05
Hurray, the first song is about to come on!

Yup:)
Last year I was listening to the songs before the show, now I was too lazy:vlol:
Ok, the beat is good. Don't really like it, but better that Romania, duh:D

Marianna12
27-05-10, 19:05
Gotta love Lithuania :whi:

Legend of Lara
27-05-10, 19:07
HOTPANTS WHAT WHAT IS THIS

o.o

Johnnay
27-05-10, 19:07
yes Armenias is next:D

lcaddict
27-05-10, 19:07
Gotta love Lithuania :whi:

Nice shorts they got there:vlol:
Let's see Armenia.

IceColdLaraCroft
27-05-10, 19:10
how are you watching online!?

Marianna12
27-05-10, 19:11
WOW. Armenia was amazing :eek:

Punaxe
27-05-10, 19:11
how are you watching online!?

This (http://www.eurovision.tv/esctv) should work.

First two songs: I'm not impressed.

Legend of Lara
27-05-10, 19:11
Israel is up.

Armenia wasn't too bad.

lcaddict
27-05-10, 19:11
how are you watching online!?

Mee?!? I watch it on TV:)

Anyway, it wasn't bad at all
Time for Israel.

Chocola teapot
27-05-10, 19:12
Armenia is Lara croft.

With smaller... lips.

IceColdLaraCroft
27-05-10, 19:12
I could do without Israel....but seriously how do you watch online!?

Legend of Lara
27-05-10, 19:13
Israel isn't impressing me this year...

Johnnay
27-05-10, 19:13
how are you watching online!?

through their web site

This (http://www.eurovision.tv/esctv) should work.

First two songs: I'm not impressed.

please tell me how Armenias was bad.

Chocola teapot
27-05-10, 19:14
I repeat, Armenia = Lara Croft Imo.

IceColdLaraCroft
27-05-10, 19:14
through their web site

link link!!!!

Punaxe
27-05-10, 19:14
(...) please tell me how Armenias was bad.

Just a rather uninteresting voice singing a rather uninteresting song. If you want a full analysis you'll have to wait till after the show. :p

link link!!!!

Already gave it:

This (http://www.eurovision.tv/esctv) should work. (...)

Johnnay
27-05-10, 19:14
I repeat, Armenia = Lara Croft Imo.

Eva Rivas looks like an Armenian version of Angelina Jolie:D

Marianna12
27-05-10, 19:15
Israel's song wasn't that good imo, but his voice is great

Legend of Lara
27-05-10, 19:15
Denmark! Denmark is here!

lcaddict
27-05-10, 19:15
I repeat, Armenia = Lara Croft Imo.

Agreed!!!
It's Danemark now

Punaxe
27-05-10, 19:16
What's this? A cover? Still not impressed. :/

Legend of Lara
27-05-10, 19:17
What's this? A cover? Still not impressed. :/

It seems so familiar, but I can't really put my finger on it...

Chocola teapot
27-05-10, 19:17
Denmark are not harmonious enough.

Punaxe
27-05-10, 19:17
It seems so familiar, but I can't really put my finger on it...

I was a bit too quick to judge, it's not exactly a cover, but in the background you can distinctly hear Every Breath You Take by The Police.

Love2Raid
27-05-10, 19:17
Watching atm, Denmark.

"Every breath you take, every step you make..."
Wait..what? :tea:

Johnnay
27-05-10, 19:17
link link!!!!
http://www.eurovision.tv/esctv

lcaddict
27-05-10, 19:18
Don't really like it..Armenia was a lot more better. It had rythm. It made you dance, feel groovey:vlol:

Marianna12
27-05-10, 19:18
Denmark's ok, nothing special imo:)

Chocola teapot
27-05-10, 19:18
I really liked Armenia too! :D

Legend of Lara
27-05-10, 19:19
Switzerland is here.

Denmark wasn't all that impressive.

lcaddict
27-05-10, 19:20
Switzerland
It's ok I guess..the guy's ears are weird, but the song's good enough for me.

Punaxe
27-05-10, 19:21
Well, if this is the level of the second semifinals, the Netherlands may just stand a chance... :p

Marianna12
27-05-10, 19:21
Switzerland is boooring

Aranara
27-05-10, 19:21
Switzerland is mehish..That guy looks creepy O.o

Love2Raid
27-05-10, 19:21
Swiss entry...boring if you ask me. :o

_Tomb_Raider
27-05-10, 19:22
Switzerland is booring for me.

Legend of Lara
27-05-10, 19:22
Switzerland is boooring

Yes. Yes. Yes.

That was so dull.

Chocola teapot
27-05-10, 19:23
Swiss entry, Blah.


OMFG, Warning Warning... OPA APROACHING!

Vinkula
27-05-10, 19:23
:vlol: GO SWISSERS! :vlol: I don't even know their entry xDDD

Legend of Lara
27-05-10, 19:24
Und nao Sweden is here. Yay.

_Tomb_Raider
27-05-10, 19:24
I really like "This is my life". :D

Johnnay
27-05-10, 19:25
Sweden is next

Chocola teapot
27-05-10, 19:26
Not the Joyous Svenskan Europop I was anticipating.

Good though.

Legend of Lara
27-05-10, 19:26
Why was she holding a guitar? She didn't even play it... D:

lcaddict
27-05-10, 19:26
Next is Sweden.
Din't like it. The lyrics are OK, but the tempo is awkward.

Love2Raid
27-05-10, 19:27
Sweden: not bad, but still...not really unique either...

Marianna12
27-05-10, 19:27
Good song, not great.

Punaxe
27-05-10, 19:27
Sweden's song is better the second time I hear it. I still think it doesn't really have the "Eurovision spirit", but it's a good song. Best of this round so far, I dare say.

Love2Raid
27-05-10, 19:28
You're right. The song is good on it's own, but not sure if it is Songfestival material.

Legend of Lara
27-05-10, 19:29
Oh, it's the overrated song that's overrated.

Aranara
27-05-10, 19:29
Azerbaijan's next...with Dlip Dlop..I don't like it :pi:

Johnnay
27-05-10, 19:29
Azerbaijans performance is next which im BOYCOTTING.

Chocola teapot
27-05-10, 19:29
Azerbaijan commited epic Win when choosing the name of their country.

Vinkula
27-05-10, 19:29
Sweden's representer is ugly IMO. I saw her in Melodifestivalen 2010 :) From Internet.

lcaddict
27-05-10, 19:30
Azerbaijan..Drip Drop (Miley Cyrus and Kesha much? Gimme a break)
No offense guys! Really!

Johnnay
27-05-10, 19:30
Azerbaijan commited epic Win when choosing the name of their country.

???

Love2Raid
27-05-10, 19:30
Blegh, not liking this at all.

Legend of Lara
27-05-10, 19:31
What's with Azerbaijan's dancer guy? :vlol:

Yeah, this song sucks. I hate it. NEXT!

Punaxe
27-05-10, 19:31
Azerbaijan..Drip Drop (Miley Cyrus and Kesha much? Gimme a break)
No offense guys! Really!

Lol I was thinking Miley Cyrus + Gabriella Cilmi. And yeah, it's rather boring. Plus, her performance on stage hardly fits the song imho.

Dutch commentators tell me she's a favourite... :confused:

Chocola teapot
27-05-10, 19:31
???

That's similar to something I'd name my country.


Brocobaijopolistan. <3

I'd change my mind like... 5 mins later though.

Marianna12
27-05-10, 19:32
I liked it, I expected something better though :\

Aranara
27-05-10, 19:32
Ukraine's next. :p

lcaddict
27-05-10, 19:32
Ukraine..hmm

Legend of Lara
27-05-10, 19:33
What the hell is she wearing...?

Johnnay
27-05-10, 19:33
That's similar to something I'd name my country.


Brocobaijopolistan. <3

I'd change my mind like... 5 mins later though.

i guess you dont know Azerbaijan well.. i would love as an Armenian to speak politically here about that fake country but i would write a lot

Jeissy
27-05-10, 19:33
Ukraine! ANother blood-red stage! And this time with more spookyness, included!

Love2Raid
27-05-10, 19:34
Drama, lol.
I don't really like it, but she is definitely a good singer. :)

Chocola teapot
27-05-10, 19:34
Meh.

Pretty blonde....

lcaddict
27-05-10, 19:35
What the hell is she wearing...?

Bananna leaf with less glitter:p
I like it..kinda..
2 steps close to shame..

Aranara
27-05-10, 19:35
At one moment I thought she was choking :o

Legend of Lara
27-05-10, 19:35
Ukraine, you disappoint me. :(

Punaxe
27-05-10, 19:35
Ukraine forgot that having a good message alone doesn't cut it - you also need to be able to put it to a decent song. And use a singer that can pronounce it.

Very boring round so far.

_Tomb_Raider
27-05-10, 19:35
At least she has voice...and she was not shakeing like Safura :D lol

Marianna12
27-05-10, 19:35
What an amazing voice! :eek:

Jeissy
27-05-10, 19:36
Netherlands! Up next!

Love2Raid
27-05-10, 19:36
Ukraine forgot that having a good message alone doesn't cut it - you also need to be able to put it to a decent song. And use a singer that can pronounce it.

Very boring round so far.
Wait till the next song, lmao!! :o

Aranara
27-05-10, 19:36
The Netherlands and next...my bloody country. Urgh.

Chocola teapot
27-05-10, 19:36
I fricken love the Dutch.

Legend of Lara
27-05-10, 19:36
Netherlands! I love this already.

Jeissy
27-05-10, 19:37
Netherlands! I love this already.

Right on!

Punaxe
27-05-10, 19:37
Alright everyone tell me what you think of our song. :D

I've actually grown to like a bit more over time. One thing I can definitely appreciate is the use of the barrel organ (typical Dutch instrument), and of course the fact she's singing in Dutch.

Legend of Lara
27-05-10, 19:37
This is awesome. One of my favourites of this year. :D

Johnnay
27-05-10, 19:38
At one moment I thought she was choking :o

:vlol:

anyways the netherlands are on

Jeissy
27-05-10, 19:38
It's a fun song in my opinion. And the decor is... unique. :D

Aranara
27-05-10, 19:38
I quite like the Dutch entry :D

Love2Raid
27-05-10, 19:38
Woohooo, kom op Sieneke! :cln::jmp:

Chocola teapot
27-05-10, 19:39
Hilarious, I love the dutch.

lcaddict
27-05-10, 19:39
Netherlands..it's..umm..happy..
Oh God, Romania is next..

Jeissy
27-05-10, 19:39
Sha-la-lie, sha-la-la~ :p

Johnnay
27-05-10, 19:39
Alright everyone tell me what you think of our song. :D

I've actually grown to like a bit more over time. One thing I can definitely appreciate is the use of the barrel organ (typical Dutch instrument), and of course the fact she's singing in Dutch.

it sounds childish TBH

Marianna12
27-05-10, 19:39
Am I the only one who doesn't like it?:o

Legend of Lara
27-05-10, 19:39
SHA-LA-LIE will be tough to beat! :D

Punaxe
27-05-10, 19:39
Fun fact: the barrel organ in the background is a reproduction; the original one was too heavy for the stage. :p

These instruments are still driven through Dutch city centers playing happy tunes. Like street musicians, except with a huge thing on wheels.

Aranara
27-05-10, 19:39
Oh God, Romania.Oh God.

O dear Lord, save me!

lcaddict
27-05-10, 19:40
SHA-LA-LIE will be tough to beat! :D

Agreed dude!

Legend of Lara
27-05-10, 19:40
Romania is up? YES! :mis: :D

Aranara
27-05-10, 19:41
Romania is up? YES! :mis: :D

:pi:

:pi:

*bites nails*

Love2Raid
27-05-10, 19:41
She did great in my opinion. :D

Dina_Croft
27-05-10, 19:41
I like Israel, Sweden and Ukraine's song so far.

Marianna12
27-05-10, 19:41
Romania yay:jmp:

Chocola teapot
27-05-10, 19:41
I'm quite pleased wih the dutch, Its a very European song.

Romania...

Legend of Lara
27-05-10, 19:42
GIRL GIRL GIRL
BOY BOY BOY

lol

Dina_Croft
27-05-10, 19:42
Lol WTF is wrong with Romania?

Aranara
27-05-10, 19:42
^
We're messed up, that's what's wrong with us.

My God, out performance sucks. :pi:

And Paula Seling sucks.

@ LoL: Shut up. :pi:

She has too much Latex on her...

Chocola teapot
27-05-10, 19:43
Romania Lmfao.

I like it secretly, its very groovy.

Vinkula
27-05-10, 19:43
PEOPLE PEOPLE PEOPLE :p

Jeissy
27-05-10, 19:43
It's not bad. But there are more songs to pass :pi:

Legend of Lara
27-05-10, 19:43
I kinda like it.

srsly :pi:

Aranara
27-05-10, 19:43
PEOPLE PEOPLE PEOPLE :p

Shush. :pi:

Love2Raid
27-05-10, 19:44
Like the idea of the pianos, but the song is soooo cheesy. :D

Marianna12
27-05-10, 19:44
I really like it :D

Chocola teapot
27-05-10, 19:44
Romania Lmfao.

I like it secretly, its very groovy.

I kinda like it.

srsly :pi:

...

Same boat.

Aranara
27-05-10, 19:44
Romania Lmfao.

I like it secretly, its very groovy.

It's not bad. But there are more songs to pass :pi:

I kinda like it.

srsly :pi:

Like the idea of the pianos, but the song is soooo cheesy. :D

I really like it :D


You guys are serious?

/wrists

_Tomb_Raider
27-05-10, 19:45
I like this!! :jmp::jmp:

Chocola teapot
27-05-10, 19:45
I'd cringe it that was the UK entry, But we did have SCOOCH! D:

Legend of Lara
27-05-10, 19:45
Right! This is now my second favourite of tonight. ;D

lcaddict
27-05-10, 19:45
GIRL GIRL GIRL
BOY BOY BOY

lol

Also: poeple people people!

Chocola teapot
27-05-10, 19:46
How come all girls I have seen from Slovenia are really pretty?

She's lovely.

Love2Raid
27-05-10, 19:47
OMG this is amazing! :D:D

Legend of Lara
27-05-10, 19:47
Slovenia.

I like how they constantly switch genres.

Actually, I don't like it.

It's jarring.

_Tomb_Raider
27-05-10, 19:47
How come all girls I have seen from Slovenia are really pretty?

She's lovely.

Too bad her face is the only good about this preformance...:(

Marianna12
27-05-10, 19:47
It's catchy :D

lcaddict
27-05-10, 19:48
Slovenia rocks!

Dina_Croft
27-05-10, 19:48
Lol Slovenia's song is horible. :vlol:

Punaxe
27-05-10, 19:48
I really like these intermissions they have without the guitars. They should've done the whole song like that.

Still, I quite like it. One of the best so far this round. Of course that doesn't say all that much.

Legend of Lara
27-05-10, 19:49
Ireland! Yes, it's Ireland! Oh, boy!

Ivo
27-05-10, 19:49
The Netherlands was quite cool, lol! :yah:

Love2Raid
27-05-10, 19:49
At least it's original. :p:D

Johnnay
27-05-10, 19:50
It's catchy :D

Nana is Ana on.. she must see Slovenias entry:)

Jeissy
27-05-10, 19:50
Ireland! It's for you!

lcaddict
27-05-10, 19:50
Ireland!!

Chocola teapot
27-05-10, 19:50
Ooh Ireland.

Aranara
27-05-10, 19:50
Ireland's artist reminds me of Susan Boyle. :pi:

Jeissy
27-05-10, 19:50
Oh.My.God. My country's up next! DDDD:

Marianna12
27-05-10, 19:50
Nana is Ana on.. she must see Slovenias entry:)

Yes, she saw it I think:p

Ireland, beautiful voice!

Legend of Lara
27-05-10, 19:51
This is pretty good. I like it.

Vinkula
27-05-10, 19:51
Eurovision final status looks like this now (After SF1, before SF2)

01: ?
02: Spain
03: Norway
04: Moldova
05: ?
06: Bosnia and Herzegovina
07: Belgium
08: Serbia
09: Belarus
10: ?
11: Greece
12: United Kingdom
13: ?
14: ?
15: Albania
16: Iceland (Have to wait so much to hear this :()
17: ?
18: France
19: ?
20: Russia
21: ?
22: Germany
23: Portugal
24: ?
25: ?

---

Jeissy
27-05-10, 19:51
A relaxing song. And there are some elements from the traditional Irish melodies I've heard.

Ivo
27-05-10, 19:52
At least it's original. :p:DI guess you're pointing on the Netherlands? Yes, it is! :D

Jeissy
27-05-10, 19:52
NExt up it's Bulgaria!

Legend of Lara
27-05-10, 19:53
Bulgaria is up now! I wonder what they'll bring to us...

lcaddict
27-05-10, 19:53
The woman's voice is great!
Next is Bulgaria.

Love2Raid
27-05-10, 19:53
Not bad at all. :tmb:

@Ivo: I meant Slovenia but ours is original as well of course, haha! :D

Jeissy
27-05-10, 19:54
Oh.My.God. I hope we do good!

Chocola teapot
27-05-10, 19:54
I loved Irelands entry.

marla_biggs
27-05-10, 19:55
Wow Bulgaria!!!

Legend of Lara
27-05-10, 19:55
Bulgaria wasn't very good until the chorus started.

Now it's awesome.

lcaddict
27-05-10, 19:55
Bulgaria is frickin' shiny!:vlol:
Nice voice tho.

_Tomb_Raider
27-05-10, 19:56
Irleand was really nice...love it :hug:

Bulgaria is fine...

Aranara
27-05-10, 19:56
My. God. So. Friggin'. Shiny.

Love2Raid
27-05-10, 19:56
Haha, this is win! :jmp:

Chocola teapot
27-05-10, 19:56
"Mum, What are they wearing?"

"Not alot."

Legend of Lara
27-05-10, 19:57
My. God. So. Friggin'. Shiny.

I know, right? Wah.

Now it's Cyprus!

Vinkula
27-05-10, 19:57
I am listening all songs from youtube right now. First of course, Iceland<3

Aranara
27-05-10, 19:57
"Mum, What are they wearing?"

"Not alot."

I'm talking with lcaddict on the phone, her parent's comment are friggin' hilarious xD

Dina_Croft
27-05-10, 19:57
OMG Cyprus! :jmp:

<3

Johnnay
27-05-10, 19:57
for some reason i cant watch it online:mad:

lcaddict
27-05-10, 19:57
Cyprus. Let's see how good they're.

Jeissy
27-05-10, 19:58
The Bulgaria song means 'You are an angel'. So I think that explains the shinyness. Well, I can;t comment on our own performance, but I think I understood enough hehe

Your_Envy*
27-05-10, 19:58
Slovenia.

I like how they constantly switch genres.

Actually, I don't like it.

It's jarring.

It's disgusting.

Too bad her face is the only good about this preformance...:(

:tmb:

It's catchy :D

LIAR! :mad:

Slovenia rocks!

Hahahahahaha good joke! :vlol:

Lol Slovenia's song is horible. :vlol:

Yes, yes it is.

I really like these intermissions they have without the guitars. They should've done the whole song like that.

Still, I quite like it. One of the best so far this round. Of course that doesn't say all that much.

You serious? :p I don't even know why those guitars are doing there. :pi:

Nana is Ana on.. she must see Slovenias entry:)

NO THANK YOU! I am not from Slovenia today. :ohn:

Yes, she saw it I think:p

Ireland, beautiful voice!

Nope, I don't watch semi-finals. :cln:

_Tomb_Raider
27-05-10, 19:58
damn..he is hot :cln:

Love2Raid
27-05-10, 19:59
Cyprus: pretty smexy. :D

Legend of Lara
27-05-10, 19:59
TELL ME ABOUT YOUR FEELINGS!

Well, Mr. Singer Guy, I feel that your song is bland. Very, very bland.

Jeissy
27-05-10, 20:00
A teenage voice in my opinion :pi: But the song isn't bad.

Aranara
27-05-10, 20:00
^
What's his age anyway? :pi:

_Tomb_Raider
27-05-10, 20:00
omg Croatia is next...Can't wait to see

Punaxe
27-05-10, 20:01
(...) You serious? :p (...)

Yes, but I still think Korado and Brendi would've done it better. :p

Heej haaj daajbidaaj, intervina hizjikaaj...

Also, what's with all the ballads this round? Are they doing this on purpose?

Your_Envy*
27-05-10, 20:01
omg Croatia is next...Can't wait to see

Lako, lako je sve. <3

Legend of Lara
27-05-10, 20:01
^
What's his age anyway? :pi:

22, says Wikipedia.

Love2Raid
27-05-10, 20:01
Three more to go! :D

Aranara
27-05-10, 20:02
22, says Wikipedia.

I thought he was 17 or something :p

lcaddict
27-05-10, 20:03
Noo..he just has a good voice, that's all.
Next: Croatia

Chocola teapot
27-05-10, 20:03
Lako, lako je sve. <3

How come all girls I have seen from Slovenia are really pretty?

She's lovely.

Make a connection Anna! :p <3

Legend of Lara
27-05-10, 20:03
I thought he was 17 or something :p

Same here. :p

Welp, Feminem from Croatia is up.

Aranara
27-05-10, 20:04
^
First time I read Eminem and I was like WUUT? :p

Vinkula
27-05-10, 20:04
If Iceland doesn't win this year, I walk around the world with no clothes >_>

Legend of Lara
27-05-10, 20:05
^ Hahaha. :pi: No.

They look like they're wearing nighties, except just kind of not.

Your_Envy*
27-05-10, 20:05
Make a connection Anna! :p <3

Oh sorry, I missed your comment! :o Thank you dear! :hug: The singer is indeed pretty but the whole song is..

*vomits*

Jeissy
27-05-10, 20:05
If Iceland doesn't win this year, I walk around the world with no clothes >_>

Careful what you wish for!



Croatia is really something now! :jmp:

Chocola teapot
27-05-10, 20:06
Oh sorry, I missed your comment! :o Thank you dear! :hug: The singer is indeed pretty but the whole song is..

*vomits*

No prob! <3

And... I thought it was ok... :pi:

Legend of Lara
27-05-10, 20:06
That was pretty good. Who's next?

Aranara
27-05-10, 20:06
That was pretty good. Who's next?

Georgia's next :)

lcaddict
27-05-10, 20:07
Nice. I read "Eminem":vlol:
Georgia up.

Vinkula
27-05-10, 20:07
No, I am serious. It's a deal.

Johnnay
27-05-10, 20:07
That was pretty good. Who's next?

The Celine Dion of Georgia is next

Legend of Lara
27-05-10, 20:07
Georgia! Georgia is here! Shine!

Punaxe
27-05-10, 20:07
Lol, Dutch commentators have dubbed most of the songs this round "Titanic-proof". :D And right they are.

_Tomb_Raider
27-05-10, 20:07
I think we did nice job..:D

Love2Raid
27-05-10, 20:08
Croatia sounded pretty good!

Chocola teapot
27-05-10, 20:08
I Love Giorgia.

Love2Raid
27-05-10, 20:09
Lol, can't she walk by herself? :ton:

Legend of Lara
27-05-10, 20:09
This is extremely underwhelming.

That is all.

Marianna12
27-05-10, 20:09
Georgia is nice :tmb:

Vinkula
27-05-10, 20:09
God, Swedens entry is BORING!

Chocola teapot
27-05-10, 20:09
Wow.

Love it.

Punaxe
27-05-10, 20:10
Well, at least they didn't insult Putin this year.

Aranara
27-05-10, 20:10
Turkey's next :D

Legend of Lara
27-05-10, 20:11
Tur-kay, betches!

lcaddict
27-05-10, 20:11
Turkey..

Chocola teapot
27-05-10, 20:11
Cool Music. :D

Legend of Lara
27-05-10, 20:12
WOW TURKEY IS AWESO--

*singing starts*

Neeeeeeeeever mind.

Love2Raid
27-05-10, 20:12
Georgia singer had a great voice indeed! I wonder what Turkey will bring. :)