PDA

View Full Version : Jake Gyllenhaal Love!!!


musicmaestro10
06-03-12, 12:19
So I've been noticing an incredible amount of Jake Gyllenhaal avatars on this forum and as the old threads where getting REALLY old I thought it was time to reshow our love for Jake Gyllenhaal! :D

http://i.imgur.com/Z5CBX.png

"Being a star doesn't last. For me, finding out about life is the most important thing."


Jacob Benjamin "Jake" Gyllenhaal was born in December 19, 1980 and he is an American actor. The son of director Stephen Gyllenhaal and screenwriter Naomi Foner, Gyllenhaal began acting at age ten. He has appeared in diverse roles since his first lead role in 1999's October Sky, followed by the 2001 indie cult hit Donnie Darko, in which he played a psychologically troubled teen. In the 2004 science-fiction film The Day After Tomorrow he portrayed a student caught in a cataclysmic global cooling event. He then played against type as a frustrated Marine in Jarhead (2005). The same year, he garnered critical acclaim and an Academy Award for Best Supporting Actor nomination as Jack Twist in the film Brokeback Mountain opposite Heath Ledger. He also played the role of the Prince in Prince of Persia : The Sands of Time and later, he was the protagonist of Love and Other Drugs and Source Code.
(source: Wikipedia)

http://i.imgur.com/7ZdT0.jpghttp://i.imgur.com/H3DQK.jpghttp://i.imgur.com/1MAhi.jpghttp://i.imgur.com/bkpcy.jpg

http://i.imgur.com/FiETq.jpghttp://i.imgur.com/8qhyq.jpghttp://i.imgur.com/xypck.jpghttp://i.imgur.com/KMXwL.jpg

http://i.imgur.com/RD7Uh.jpghttp://i.imgur.com/P4BGs.jpghttp://i.imgur.com/gRrWn.jpghttp://i.imgur.com/4mkER.gif

Legend of Lara
06-03-12, 12:20
oh god not this again

We already did this. Can we please leave it now? ;_;

cezy rockeru
06-03-12, 12:22
It's like the third Jake thread. And the last one isn't even old..

musicmaestro10
06-03-12, 12:28
Yeah I know but it was about 6 months old!

BrandonFlowers
06-03-12, 12:31
Has TRF sunk into another Ego-Boost period for Mr Gyllenhaal? :(
His sister is better.

musicmaestro10
06-03-12, 12:39
WHAT! No she's not! :yik:

StefanJ94
06-03-12, 13:17
Mmm no thanks, I don't want another Jakey period..or thread. The last one was traumatizing enough. :D

musicmaestro10
06-03-12, 14:33
Poor Jake :(!

Catracoth
06-03-12, 14:36
I am now taking command of this thread and you all will worship the Gyllenhaal of Jake or forever burn in Hell!

:ton:

Legend of Lara
06-03-12, 14:36
I'm sure he'll manage.

BrandonFlowers
06-03-12, 14:37
I am now taking command of this thread and you all will worship the Gyllenhaal of Jake or forever burn in Hell!

:ton:

I like TR Legend, so according to peeves, I am already going there :D

cezy rockeru
06-03-12, 14:41
Poor Jake :(!

Are you serious?

Plus, your thread doesn't even have a decent OP. And you can't come around here making a dupli-mupli-supli-kwupli-multiplicated thread with a poorly-madein30seconds OP.

But it's alright, nobody seems to take your thread seriously.

larafan25
06-03-12, 14:43
This man has had more threads made about him than Lady Gaga, and he deserves it. <3

musicmaestro10
06-03-12, 14:44
Are you serious?

Plus, your thread doesn't even have a decent OP. And you can't come around here making a dupli-mupli-supli-kwupli-multiplicated thread with a poorly-madein30seconds OP.

But it's alright, nobody seems to take your thread seriously.

Nice. Well you really are rude aren't you. You don't have to post in this thread so if you don't like it lump it!

@Catracoth Thanks for the message, I can't seem to reply to it! :confused:!

TheRCroft
06-03-12, 16:35
Jake is my 2nd celebrity crush after the god in my avatar. I love him, I find him extremely hot and he's a very talented actor.

musicmaestro10
06-03-12, 16:43
XD! Who is that in your avatar?

TheRCroft
06-03-12, 16:45
XD! Who is that in your avatar?

Jensen Ackles <3 btw, you can borrow my opening post for the previous thread I made for Jake, if you want to, that is.

BrandonFlowers
06-03-12, 17:04
Jake is my 2nd celebrity crush after the god in my avatar. I love him, I find him extremely hot and he's a very talented actor.

God isn't in your avatar, he looks nothing like Adam Brody :confused: lolgiggle

jajay119
06-03-12, 17:19
My best friend is obsessed with Jake Gyllenhaal. She mad me sit through the entirety of the Prince of Persia movie just to look at him :rolleyes:

the ancient
06-03-12, 18:16
So how come he is back?

musicmaestro10
06-03-12, 18:24
Jensen Ackles <3 btw, you can borrow my opening post for the previous thread I made for Jake, if you want to, that is.

Thanks, I will! Jensen is pretty hot!

BrandonFlowers
06-03-12, 18:31
So how come he is back?

I dunno, but I wanna strangle whoever it is :pi: Surely any Jake loving can be done in the Celeb Crushes thread? Thats what its there for.

Chocola teapot
06-03-12, 21:03
.

pekirock
06-03-12, 21:06
I dunno, but I wanna strangle whoever it is :pi: Surely any Jake loving can be done in the Celeb Crushes thread? Thats what its there for.

It actually came from there, someone posted they liked him and then a few other people reposted it after, so I guess how it started again... :p

Dark Lugia 2
06-03-12, 21:09
He's gorgeous.

Tony9595
06-03-12, 21:10
LOL this forum, LOL this thread, LOL that guy.

Lara Croft!
06-03-12, 21:45
Has TRF sunk into another Ego-Boost period for Mr Gyllenhaal? :(
His sister is better.


iCv_OEtTn2M

musicmaestro10
06-03-12, 22:22
It actually came from there, someone posted they liked him and then a few other people reposted it after, so I guess how it started again... :p

Well there just isn't enough space on that thread for some of us to express how we feel about JG! Noone has to post here who doesn't want to ;).

Catracoth
06-03-12, 22:50
Well there just isn't enough space on that thread for some of us to express how we feel about JG! Noone has to post here who doesn't want to ;).

This. +1

Honestly, if you don't like the thread or don't see a point to it, don't post here. Don't let the door hit you on the way out. :wve:

pekirock
06-03-12, 22:52
Well there just isn't enough space on that thread for some of us to express how we feel about JG! Noone has to post here who doesn't want to ;).

This. +1

Honestly, if you don't like the thread or don't see a point to it, don't post here. Don't let the door hit you on the way out. :wve:

I dont mind Jake... I love him too sooo

LaraDuh
06-03-12, 23:29
I love me some jake in the morning......



@Catracoth, I have some of our story ready, but i cant send you pm's:pi:

Nausinous
06-03-12, 23:32
:whi:

http://hollywooddame.com/wp-content/uploads/2010/07/Jake-Gyllenhaal-Shirtless.jpg

http://www.howmuchdotheyweigh.com/wp-content/uploads/2011/04/Jake-Gyllenhaal.jpg

http://3.bp.blogspot.com/_eOKKXVXbeIo/Sf00c-n0yHI/AAAAAAAABS4/2CYdmz29SHg/s400/jake%20gyllenhaal%20019.jpg

musicmaestro10
06-03-12, 23:48
This. +1

Honestly, if you don't like the thread or don't see a point to it, don't post here. Don't let the door hit you on the way out. :wve:

Well elaborated! ;)!

@Nausinous OMG! That's sad, I know ALL of those pics! :vlol:! Honestly if my avatar wasn't so funny he would be it (or possibly pyramid head but that's another story!)

Weemanply109
07-03-12, 11:46
I feel like a minority when I say I honestly don't find him slightly attractive. http://i.imgur.com/FoCyK.gif

Yes, I am allowed to express my opinion, you will deal.

musicmaestro10
07-03-12, 11:54
I feel like a minority when I say I honestly don't find him slightly attractive. http://i.imgur.com/FoCyK.gif

Yes, I am allowed to express my opinion, you will deal.

:yik: HUUUUGGHHH!!! BUT!!! HE'S LIKE BUTTERED TOAST!!!

:gki:

TRULuverzz
07-03-12, 11:55
I don't care what anyone else thinks, I would MARRY HIM! He's perfect in every way <3

musicmaestro10
07-03-12, 12:01
Yes, yes he is. And so would I! :vlol:

BrandonFlowers
07-03-12, 12:04
This. +1

Honestly, if you don't like the thread or don't see a point to it, don't post here. Don't let the door hit you on the way out. :wve:

My point is that time and time again I have seen a thread made for Jake, it gets a few posts for a week or so then dies. Only to be re done a few months later when someone decides to watch a film of his or have him in an avatar. There may be a few fans here, but its only 3 or 4 of you so it can easily be contained in the Celeb Crush thread, otherwise, there would be numerous threads like this for other celebs made. Its pointless.

I feel like a minority when I say I honestly don't find him slightly attractive. http://i.imgur.com/FoCyK.gif

Yes, I am allowed to express my opinion, you will deal.

+1 :hug: He isn't ugly, but I really wouldn't. Ever.

musicmaestro10
08-03-12, 00:38
Fair enoughish but sometimes we just need to talk about jake! :vlol:!

larafan25
08-03-12, 00:47
Wut, I always thought his pecs were soooo much bigger in PoP. :/

Maybe ...IDK...wut...who...wen.

musicmaestro10
08-03-12, 00:51
Wut, I always thought his pecs were soooo much bigger in PoP. :/

Maybe ...IDK...wut...who...wen.

They are :vlol:!

Shark_Blade
08-03-12, 02:00
Jake is like... meh. :/

musicmaestro10
08-03-12, 12:57
Jake is like... meh. :/

Jake is like for MEH!!!:tea:

TheRCroft
12-03-12, 22:05
The band "The Shoes" has just released the video for their song "Time To Dance" and it has Jake on it "as a disturbed killing machine who chases his victims up fire escapes, into back alleys, and through strip clubs before he violently slays them."

This video apparently contains throat slicing and crack consumption. If you wanna watch it anyway: http://www.youtube.com/watch?v=pt9wnawn7xQ&feature=player_embedded

I find this video much more appealing if it's on mute.

Nausinous
12-03-12, 22:10
Oh wow, him in the sauna was hot!

Linoshi Croft
12-03-12, 22:10
I've been seeing that all over tumblr..
It's rather strange and disturbing..I'm curious about his mindset and what made him take the job I always love hearing about why actors decided to take on certain roles I find it deeply fascinating.

musicmaestro10
12-03-12, 22:40
It is kinda a weird video! Not sure if it is appropriate for TR forums but IDK! All I know is JG working out makes me go all :gki:!!!!

BTW I changed the OP, thanks to The R Croft! :)

Catracoth
12-03-12, 22:46
Oh wow, him in the sauna was hot!

I saw a GIF of that on Tumblr.
Now I know what it's from! :cln:

TheRCroft
12-03-12, 22:47
I haven't watched the whole video yet, just some parts, is it inappropriate for TRF?

Catracoth
12-03-12, 22:49
No, not at all.
At least not in my opinion. :o

Linoshi Croft
12-03-12, 22:56
I think slitting someone's throat is.

;_;

musicmaestro10
12-03-12, 23:22
I haven't watched the whole video yet, just some parts, is it inappropriate for TRF?

He takes crack and there is a lot a violence! I'd say probably :tea: :vlol:!

BTW Linoshi croft your avatar has to be changed. it is making me feel all weird, it is too hot!!! :vlol: