PDA

View Full Version : Funny Songs


RAID
16-04-06, 13:39
Found an old CD ;)

Ugly Girl
http://ict.mcast.edu.mt/ictweb/justgrec/00-UglyGirl.mp3

eBay
http://ict.mcast.edu.mt/ictweb/justgrec/09-Ebay.mp3

Constipated
http://ict.mcast.edu.mt/ictweb/justgrec/18-Constipated.mp3

Oops, I Farted Again
http://ict.mcast.edu.mt/ictweb/justgrec/-Oops,IFartedAgain.mp3

Like A Surgeon
http://ict.mcast.edu.mt/ictweb/justgrec/29-LikeASurgeon.mp3

Enjoy:D

Betal
16-04-06, 13:48
I must look:D

Angel_14
16-04-06, 13:52
:vlol: I love it!:D

jarhead
16-04-06, 13:58
lol- very funny. i would love to be able to write parodies of songs. have you heard constipated by wierd al yankovic, or any of their songs.

RAID
16-04-06, 14:00
lol- very funny. i would love to be able to write parodies of songs. have you heard constipated by wierd al yankovic, or any of their songs.

Yeah I have it as well.

I'll post more soon.

jarhead
16-04-06, 14:02
i bet swcion would love- like a surgeon (the video is fantastic)

Lavinder
16-04-06, 14:04
My sister has this on a cd too :D

RAID
16-04-06, 16:31
Here are the lyrics :D

[Ken]
Wanna go for a ride?

[Barbie]
Sure, Ken!

[Ken]
Well, forget it!

[Barbie]
I'm an ugly girl, my face makes you hurl
Sad I have it, I should bag it
Acne everywhere, unwanted facial hair
I'm a relation to Frankenstein's creation

[Ken]
You're so ugly
You disgust me

[Barbie]
I'm a bland homley girl
All alone in the world
I'm as flat as a board
Thin and lanky

[Ken]
You're a dog, and a troll
Were you hit by a train?
Don't go near you
'Cause your breath is stinky

[Barbie]
Don't get touched
I'm afraid
'Cause guys say
I'm an eye sore

I'm an ugly girl, my face makes you hurl
Sad I have it, I should bag it
Acne everywhere, unwanted facial hair
I'm a relation to Frankenstein's creation

[Ken]
You're so ugly
You disgust me


[Barbie]
Boo hoo, hoo, yeah

[Ken]
You're so ugly
You disgust me

[Barbie]
Ooo, ooo

Oh, let's go out and have some fun!

[Ken]
I'm sorry, but you're too damn ugly!

[Barbie]
Oh, screw you, Ken!

scion05
16-04-06, 17:32
i bet swcion would love- like a surgeon (the video is fantastic)


oh yeah i saw a bit of that but youtube was being
a lemon so it didnt load :( i wanna see a like a prayer
take the mick :p

EDIT - is it ok if we save that ugly girl song ?

also that like a surgeon where he waks the body lol

RAID
16-04-06, 18:42
EDIT - is it ok if we save that ugly girl song ?



If you want I can upload it .Rar or .Zip

Tomb Raider Master
16-04-06, 18:45
:D :mis:

scion05
16-04-06, 18:47
If you want I can upload it .Rar or .Zip

we just right clip and press " save target as " :)

RAID
16-04-06, 18:49
Ok I just thought to reduce it's size for faster download...

RAID
16-04-06, 18:50
Currently Uploading second song :D

jarhead
16-04-06, 18:51
whats the song?

RAID
16-04-06, 18:52
Done.

Second song uploaded.

First post updated.

RAID
16-04-06, 18:53
whats the song?

Check first post :D

jarhead
16-04-06, 18:55
ha ha raid- these songs are excellent.:tmb: i NEED more:tea:

RAID
16-04-06, 18:56
ha ha raid- these songs are excellent.:tmb: i NEED more:tea:
:D I'll post more. No problem :D

jarhead
16-04-06, 19:01
I am the type who is liable to snipe you
With two seconds left to go, whoa

thats my tatic :mis: .

could you post 'constipated', if you have it (it contINS SWEARING SO) . if not i will download it.

RAID
16-04-06, 19:16
E-Bay Lyrics:

Yeah
A used ... pink bathrobe
A rare ... mint snowglobe
A Smurf ... TV tray
I bought on eBay

My house ... is filled with this crap
Shows up in bubble wrap
Most every day
What I bought on eBay

Tell me why (I need another pet rock)
Tell me why (I got that elf alarm clock)
Tell me why (I bid on Shatner's old toupee)
They had it on eBay

I'll buy ... your knick-knacks
Just check ... my feedback
"A++!" they all say
They love me on eBay

Gonna buy (a slightly-damaged golf bag)
Gonna buy (some Beanie Babies, new with tag)
(From some guy) I've never met in Norway
Found him on eBay

I am the type who is liable to snipe you
With two seconds left to go, whoa
Got Paypal or Visa, what ever'll please ya
As long as I've got the dough

I'll buy ... your charge keys
Sell me ... your watch, please
I'll buy (I'll buy, I'll buy, I'll buy ...)
I'm highest bidder

(Junk keeps arriving in the mail)
(From that worldwide garage sale) (Dukes Of Hazard ashtray)
(Hey! A Dukes Of Hazard ashtray)
Oh yeah ... (I bought it on eBay)

Wanna buy (a PacMan Fever lunchbox)
Wanna buy (a case of vintage tube socks)
Wanna buy (a Kleenex used by Dr. Drake, used by Dr. Drake)
(Found it on eBay)

Wanna buy (that Farrah Fawcet poster)
(Pez dispensers and a toaster)
(Don't know why ... the kind of stuff you'd throw away)
(I'll buy on eBay)

What I bought on eBay-y-y-y-y-y-y-y-y-y

RAID
16-04-06, 19:17
I am the type who is liable to snipe you
With two seconds left to go, whoa

thats my tatic :mis: .

could you post 'constipated', if you have it (it contINS SWEARING SO) . if not i will download it.

1 Constipated coming up...

Felt creepy saying that :p

RAID
16-04-06, 19:23
Uploaded, First Post Updated.

jarhead
16-04-06, 19:25
:hug: thanks but i think this song is sooo hilariouslty funny

RAID
16-04-06, 19:28
No problem.

Can't post lyrics here cause of some words.

But with you can find them in a sec with Google.

Zip
16-04-06, 19:59
The London Underground by The Streets its so funny but only as there is constant swearing in it,but without it it would be boring,well worth a listen,if you want it pm me and i will send it to your email

RAID
17-04-06, 16:05
2 more songs added in first post. :D

jarhead
17-04-06, 16:06
like a surgeon :jmp: one of his best :jmp:

RAID
17-04-06, 16:08
:tmb:

Angel_14
17-04-06, 16:22
THankies! I love them! :D

xMyrax
17-04-06, 16:59
:vlol: LOL!