PDA

View Full Version : Xbox Cult


tomblover
14-06-06, 20:46
After the recent fight about wich console rocks and wich one sucks in the open chat thread I decided to start the Xbox Cult! This is the most important rule: You shall like/love Xbox until you die! :tea:

Mad Tony
14-06-06, 20:49
ahhhhh!!!!!!!

sorry tomb Lover but I just can't my head round why some people love Xbox so much.

anyway, I wouldn't say there was a fight about which console was best in the open chat thread.

tomblover
14-06-06, 20:53
Oh well, not a fight, but a competition!

Tombreaper
14-06-06, 21:04
Well, then we are finished, PlayStation is still marketleader (not little, but really huge, PS2 still sells better than xbox and xb360 together), and has the best games library ever known to mankind.
It'll take some years for xbox to catch up:D :D :D

Mad Tony
14-06-06, 21:05
Well, then we are finished, PlayStation is still marketleader (not little, but really huge, PS2 still sells better than xbox and xb360 together), and has the best games library ever known to mankind.
It'll take some years for xbox to catch up:D :D :D

plus, a lot of the big games like :GTA San Andreas are released on PS2 first and then Xbox and PC a few months later.

tr_mitch
14-06-06, 21:17
Or an Anti Xbox cult, where all ps2 lovers burn all Xbox's. I once had a girlfriend who was an xbox gal when im a ps2 guy, relationship didnt last too long lol.

Mad Tony
14-06-06, 21:18
Or an Anti Xbox cult, where all ps2 lovers burn all Xbox's. I once had a girlfriend who was an xbox gal when im a ps2 guy, relationship didnt last too long lol.

:vlol:

I would join, if I had the money to buy an Xbox and then burn it!:cln:

tr_mitch
14-06-06, 21:23
Now dont get me wrong, Xbox people are no different from us ps2 people.... It's just that when i hear the word Xbox, rage takes over me, and i have to get rid of it by ripping an xbox to shreads lol.
But other than i love everyone and everything!

Waylander
15-06-06, 00:03
I loved my Xbox and I'm loving the 360. I'm really looking forward to the Nintendo Wii.

Lenochka
15-06-06, 00:07
*Adjusts blue tooth*
" Lenochka your mission is to collect info on the cult then blow up there base for all things good in the world... meaning PlayStation"
Alright hehe

...

hey everyone. XD

illuminati30
15-06-06, 00:42
The Xbox, hmmmm not one of my favs. The 360, now your talking! Great machine, great games! :tmb:

tomblover
15-06-06, 08:13
OK, two members who like Xbox has entered this thread! Lenochka, we have updated security! So you won't be able to recover any info! But I need to be on the safe side: "Guards!!! Get in position! We have a problem! A agent called Lenochka is going to blast through the entrance and get info about the cult!!! Now get in position or else!!!" :D

L.C
15-06-06, 08:51
Member number 3 reporting in, tomblover. Love original Xbox, L-O-V-E my 360....have other consoles but for graphics, loading times, and easy online use, nothing compares to them :D

tomblover
15-06-06, 09:29
Number 3! Great! We shall rise from the dust! :tea:

Grenade
15-06-06, 16:38
Count me in too! I love my Xbox and I adore my Xbox 360!:D:p

kewlkyle64
15-06-06, 17:47
Go http://www.cnet.com.au/i/r/2005/games/hardware/22050703/xbox360logo_b.jpg

Sign me up.

Lenochka
15-06-06, 17:50
*starts to run from hiding place*
*Grabs top secret Xbox papers*
*jumps out a nearby window into a sony heli*
*flys off into the sunset with fellow sony fans****

hehe

kewlkyle64
15-06-06, 17:54
*starts to run from hiding place*
*Grabs top secret Xbox papers*
*jumps out a nearby window into a sony heli*
*flys off into the sunset with fellow sony fans****

hehe

*Shoots down your helicopter, sends Jedi Knights from Star Wars Battlefront from XBOX (GO XBOX!) to get the papers*
http://websmileys.com/sm/trans/fahr05.gif
http://websmileys.com/sm/trans/fahr05.gif
http://websmileys.com/sm/trans/fahr05.gif
http://websmileys.com/sm/trans/fahr05.gif
http://websmileys.com/sm/trans/fahr05.gif

http://websmileys.com/sm/dressed/bek074.gif
http://websmileys.com/sm/dressed/bek074.gif
http://websmileys.com/sm/dressed/bek074.gif
http://websmileys.com/sm/dressed/bek074.gif
http://websmileys.com/sm/dressed/bek074.gif

Muhahahaha!

tomblover
15-06-06, 17:57
*Walks into office* "Oh hell no! It seems like agent Lenochka has taken our top secret info about how to get Lara to use a bikini in other levels than her Mansion!! Oh well, it only works on Xbox 360! *Evil grin* *Walks out into courtyard (sp?) and jumps into a Microsoft helicopter with my fellow partners* "I need to get those papers back!" And so the adventure begins: Tomblover and the lost info on the holy bikini of Xbox 360! :D :p

Tombreaper
15-06-06, 18:02
'Beam me up Scotty' Ugly green object spotted in section 102-8,
PS photon torpedos launched, target destroyed.

Mad Tony
15-06-06, 18:14
Go Playstation!!!

*looks around embarresed*

oops wrong place!

Zep Girl
15-06-06, 18:15
I was ALWAYS a PS2 girl but them we got the mighty 360............

tomblover
15-06-06, 18:17
*Sends guards after Mad Tony* "Get that Xbox hater!! And bring him into the torture room, where he'll suffer the worst possible thing ever! (Watching me play all of my Xbox games! Excluding TRL!! MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!)

tr_mitch
15-06-06, 18:46
*Swings through the doors of the Xbox cult... Throws Ps2 memory cards into everyones eyes..... Put's Mad tony in a bag and escapes!

Tomb Raider Jay
15-06-06, 19:05
Xbox is best! :D

I don't get why so many complain about Microsoft entering the gaming market, I mean Sony would keep fans on the PS2 until 2015 if MS didn't bring out there Xbox and then Xbox 360!

The Xbox 360 is the Next-Generation console...PS3?.....well it's a nice DvD player lol :ton:

laras
15-06-06, 19:06
Xbox is not bad, but Playstation 2 is better! :p

tomblover
15-06-06, 19:12
*Swings through the doors of the Xbox cult... Throws Ps2 memory cards into everyones eyes..... Put's Mad tony in a bag and escapes!

"AAAH!" *Wipes out memory cards from the eyes and throws a timed Xbox 360 HDD onto TR Mitch and sets the timer to: 2:10*

tr_mitch
15-06-06, 19:17
"AAAH!" *Wipes out memory cards from the eyes and throws a timed Xbox 360 HDD onto TR Mitch and sets the timer to: 2:10*

If only i got what all that means i may be able to do something about it.... But i dont :(

tomblover
15-06-06, 19:30
It's a timed bomb! :mis:

tr_mitch
15-06-06, 19:36
It's a timed bomb! :mis:
Well that just sucks ass!

tomblover
15-06-06, 19:45
LOL I know! *Timer goes off* BOOOOOOOOOOOOOOOM!!!!!!!!!!!

http://www.planetsmilies.com/smilies/tongue/tongue0002.gif

LOL Just kidding! http://www.planetsmilies.com/smilies/winking/winking0071.gif

Betal
15-06-06, 19:46
hate xbox:p

tr_mitch
15-06-06, 19:48
Mitch's left leg flies through the air and smack tomblover in the face.

tomblover
15-06-06, 19:52
LOL Betal! Ledsen, men i min kult måste vi döda de som hatar Xbox! Hej då!!! http://www.planetsmilies.com/smilies/fighting/fighting0083.gif


*Galet skratt* "Muahahahaha!!!!! DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!" :vlol: LOL skojade bara! http://www.planetsmilies.com/smilies/happy/happy0129.gif

tomblover
15-06-06, 19:53
*Mitch's leg hits me* Holy :cen:!!! Oh, well, at least he died! http://www.planetsmilies.com/smilies/happy/happy0129.gif

P.S I lost a tooth when his leg hit me!

Betal
15-06-06, 19:54
LOL Betal! Ledsen, men i min kult måste vi döda de som hatar Xbox! Hej då!!! http://www.planetsmilies.com/smilies/fighting/fighting0083.gif


*Galet skratt* "Muahahahaha!!!!! DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!" :vlol: LOL skojade bara! http://www.planetsmilies.com/smilies/happy/happy0129.gif

haha:D

Jag tycker bara att xboxens kontroller är så j*vla stora:S

Tombreaper
15-06-06, 19:55
The ultra fast game 'don't hit the landmines' where PS2 does super jumps because of it's ultra small and lightweight design, leaving xbox far behind, whoaa, big mama!!

(I know some Swedish words Betal:))

tomblover
15-06-06, 19:56
Man vänjer sej efter ett tag... Jag tycker däremot att PSX och PS2 kontrollerna är så *BEEP* små!

Tombreaper: Xbox 360 is lightweight!
EDIT: I just noticed I'm a historian! YAY ME! http://www.planetsmilies.com/smilies/party/party0027.gif http://www.planetsmilies.com/smilies/party/party0006.gif

Betal
15-06-06, 19:59
oops double post]

Betal
15-06-06, 19:59
Man vänjer sej efter ett tag... Jag tycker däremot att PSX och PS2 kontrollerna är så *BEEP* små!

Tombreaper: Xbox 360 is lightweight!

Men när jag spelade på min brors xbox nådde jag inte till alla knapparna. Dog hela tiden.
http://www.planetsmilies.com/smilies/ashamed/ashamed0004.gif

tomblover
15-06-06, 20:05
OMG!!! Betyder det att jag har stora händer???!!!! http://www.planetsmilies.com/smilies/confused/confused0053.gif http://www.planetsmilies.com/smilies/confused/confused0053.gif http://www.planetsmilies.com/smilies/confused/confused0053.gif http://www.planetsmilies.com/smilies/confused/confused0053.gif

Betal
15-06-06, 20:09
tror inte det. Jag är bra 13 år:) O en tjejhttp://www.planetsmilies.com/smilies/cool/cool0013.gif

tomblover
15-06-06, 20:13
OK! Förresten jag e en Historian-Grejsimojs! Hurra för mej!!! http://www.planetsmilies.com/smilies/character/character0028.gif

Betal
15-06-06, 20:14
grattis:D jag är en arkeolog eller vad det nu betyderhttp://www.planetsmilies.com/smilies/happy/happy0001.gif

tomblover
15-06-06, 20:19
Tack! Och ja du e tydligen en arkeolog! För mej är det Utforskare (Explorer) nästa! :yah:

tomblover
15-06-06, 20:22
Och jag är 11 år... Det betyder att jag HAR stora händer! http://www.planetsmilies.com/smilies/scared/scared0015.gif

Betal
15-06-06, 20:22
lycka till:)

tomblover
15-06-06, 20:30
Tack!

Zep Girl
15-06-06, 20:33
^^wtf was that all about?:jmp:

Betal
15-06-06, 20:36
just some swedish talking:)

tomblover
15-06-06, 20:38
Yep, we were just talking Swedish! http://www.planetsmilies.com/smilies/innocent/innocent0002.gif

Legend of Lara
15-06-06, 21:51
XBox er versta leikjatölva sem gerð hefur verið og það er heilagur sannleiki. PS2 er besta!!! :yah:

Grenade
15-06-06, 22:35
Swedish eh. Interesting lol.:D

CerebralAssassin
15-06-06, 22:39
Yay to xbox for bringing Halo!!:D

Grenade
15-06-06, 22:40
I love Halo. :D I love my Xbox. I still have it and I don't wanna get rid of it.:p

Grenade
15-06-06, 22:50
Xbox is best! :D

I don't get why so many complain about Microsoft entering the gaming market, I mean Sony would keep fans on the PS2 until 2015 if MS didn't bring out there Xbox and then Xbox 360!

The Xbox 360 is the Next-Generation console...PS3?.....well it's a nice DvD player lol :ton:
LMAO. I loved that.:D It's in your sig too! :D

illuminati30
15-06-06, 23:12
Thank you Xbox for brining me the elder scrolls IV oblivion! :D

L.C
15-06-06, 23:15
I was ALWAYS a PS2 girl but them we got the mighty 360............

Same here......*worships the white wonder* ;)

mizuno_suisei
15-06-06, 23:41
*runs in* * places a PSPMiniAtomicBomb on the floor * *runs out* :p

L.C
15-06-06, 23:42
*defuses bomb as already has schematics to all Sony products*

:p

tr_mitch
15-06-06, 23:43
*skips in* Spits on the cults xbox statue *skips out*

mizuno_suisei
15-06-06, 23:45
Ok, There must not be war in the cults. We must have Peace.

*spraypaints a tag over the xbox logo saying PSROX* *runs out*

Tombreaper
15-06-06, 23:47
I was ALWAYS a PS2 girl but them we got the mighty 360............

The term 'Mighty' in Consoleworld means: Being the 'undisputed industryleader', which isn't xbox/360 , it's PlayStation (over 10 years already, and 1.4 billion+ games sold worldwide)
It'll still take years to catch up for xb.
:wve:

L.C
15-06-06, 23:51
Is there an official Consoleworld dictionary???

Oxford is the standard of the English language, and no mention of sales is mentioned.....:ton:

MattTR
16-06-06, 00:25
next we'll be seeing a Gamecube cult, haha

Soma Holiday
16-06-06, 04:26
I have always been an Xbox gal, and I think that's because I'm all American from a game perspective, ie, I like to blow stuff up lol, and all my xbox games cater to that lol...but there's one thing it all boils down to...

the halo.

and the riddick, and the advent rising, and the ninja gaiden...yeah, all the awesome xbox exclusives haha, that's why I love it so much...but I love my gc for RE, so therefore I'll love PS when they release a game that I want haha. ;)

kewlkyle64
16-06-06, 04:45
next we'll be seeing a Gamecube cult, haha

No, because Gamecube SUCKS. We might see a Nintendo Revolution Cult, but that's it.

kewlkyle64
16-06-06, 04:47
I have always been an Xbox gal, and I think that's because I'm all American from a game perspective, ie, I like to blow stuff up lol, and all my xbox games cater to that lol...but there's one thing it all boils down to...

the halo.

Are you like, my long lost twin my parents never told me about? Cause I'm exactly like that, except a guy.

Lost_Raider
16-06-06, 04:56
Microsoft has my vote...'cuz I'm a PC gamer and I got no other options...(Mac game sucks)

Soma Holiday
16-06-06, 04:58
by kewlkyle64
Are you like, my long lost twin my parents never told me about? Cause I'm exactly like that, except a guy.

lol, maybe for the Xbox, but like I said, I DO love my GC aswell because of RE and Zelda, but that's all...and I do want to get a wii because well, it looks fun haha...like DDR, which I also love...

and yes, the Halo is god...without it, I would be a lost soul haha...honestly it's the only reason I'm as big a gamer as I am, and I'm good, especially on free for alls...I'm a beast lol...

Lost_Raider
16-06-06, 05:01
Halo...hell yeah!!!

The entire control scheme is so streamlined that all I have to care about is to pump the convenant full of lead (and grenades)...but they won't let me :D

Tombreaper
16-06-06, 05:01
Your avvi is Sony copyrighted Soma Holiday:D

Soma Holiday
16-06-06, 05:09
Yes haha...but then again, I don't have a problem with Sony, or the PS...I just don't own one...

I do own Underworld/Evolution, and I did go see Evo in theaters 4 times haha, so I have NO beaf with Sony...just don't have a PS since I have no reason to...now if someone gave me one, that would be great haha. :D I'm not in on the console wars...I hate no one, but I DO love my Xbox and GC...;)

tomblover
16-06-06, 07:18
Ok, There must not be war in the cults. We must have Peace.

*spraypaints a tag over the xbox logo saying PSROX* *runs out*

*Walks over to logo, freaks out and says: "What the :cen:!?!?!" http://www.planetsmilies.com/smilies/jumping/jumping0013.gif*

*Takes out a automatic Xbox HDD Cleaner and says out loud: "Hahahaha! They don't know that the Xbox 1 HDD's work as cleaners!" http://www.planetsmilies.com/smilies/tongue/tongue0002.gif

tomblover
16-06-06, 07:22
*skips in* Spits on the cults xbox statue *skips out*

*Evil laugh* "He doesn't know that our statue-fountain cleans itself every 10 minutes using an invisible laser!" http://www.planetsmilies.com/smilies/tongue/tongue0006.gif

tomblover
16-06-06, 08:07
Here's a poem for Xbox 360: "Oh, Microsoft, you do so much things for Croft, too bad she isn't sexier in the game, that's really a shame, the Playstation 2 cultists are surrounded by thick mists, and Lara is truly Lara this time, but the Playstation 2 Lara just tries to mime." :tea:

tomblover
16-06-06, 09:15
Come on! Post a little! We can't let The PS2 cultists get more attention than us!!!http://www.clicksmilies.com/s0105/aktion/action-smiley-033.gif

tomblover
16-06-06, 09:25
Also you should know that you're welcome to either state that you're an Xbox cultist or link to our thread, or you can do both! http://www.clicksmilies.com/s0105/aktion/action-smiley-069.gif

L.C
16-06-06, 10:21
One question for those that diss the Xbox, especially the 360: have you ever owned one? Played one for a considerable amount of time? Or are you just put off by the brand name? Like I've said, I have practically all consoles (including both regular and slimline PS2's, both old and new PS1's, as well as my treasured PSP), but for sheer ease of use and superb graphics, not to mention headache-free online gaming, Xbox 360 wins hands down. Heck, even some PC people are slightly envious of Legend's next-gen graphics on the 360 ;)

And don't fret, fellow Xbox lovers. The more they "invade" this thread, the more it gets bumped :p

Back to your corners, young warriors :wve:

tomblover
16-06-06, 10:29
That's the spirit L.C!!! http://www.clicksmilies.com/s0105/sehrgrosse/large-smiley-002.gif

tr_mitch
16-06-06, 10:31
*Plants a ps2 eyetoy in the xbox cult*
*skips back to the playstation cult*
*Watches the xbox cult*
*See's the Xbox cult dressing in drag and singing to whitney houston*

L.C
16-06-06, 10:34
have had my eye-toy on you lot all this time :p

The horror!!!!!

Tomb Raider Jay
16-06-06, 10:45
Xbox was a better console than Ps2 IMO! :tmb:

The only thing I didn't like about Xbox was how they hyped up every new game like Fable or Jade Empire, then once I had played it I was like mmmm okay it wasn't that brilliant it was just good :(

The only thing Ps3 has over Xbox 360 is Final Fantasy, I wish Square-Enix had announced a game for the system at E3 but alas they ignored the 360 completely :(

Still there's DoA 5, Fable 2, Assassin's Creed and Halo 3 to look forward to! :jmp:

Betal
16-06-06, 11:12
I think you all will love these:
video1 (http://www.youtube.com/watch?v=vjJmoaJV5WU&search=XBox%20break)

video2 (http://www.youtube.com/watch?v=pplCz1ixKQo&search=XBox%20break)

viper456
16-06-06, 11:19
i like my xbox, love my 360 but love my ps2 also! so im neutral :D they are both great in my eyes!

illuminati30
16-06-06, 12:36
These kind of threads create a bit of division. Why didnt you call it 'the Xbox apperciation thread' or something?

tomblover
16-06-06, 12:43
Dunno, just thought a "Cult" would sound cool! :D

tomblover
16-06-06, 19:30
Here's a poem for Xbox 360: "Oh, Microsoft, you do so much things for Croft, too bad she isn't sexier in the game, that's really a shame, the Playstation 2 cultists are surrounded by thick mists, and Lara is truly Lara this time, but the Playstation 2 Lara just tries to mime." :tea:

Anyway, I want your opinions, was this poem good or bad? (No PS2 cultist opinions!)

Betal
16-06-06, 19:33
I played my brother's xbox now. the controll is so hard:(

tomblover
16-06-06, 19:38
Menar du att den inte är mjuk och fluffig som PS2 kontrollen?? http://www.clicksmilies.com/s0105/grinser/grinning-smiley-047.gif :D

Betal
16-06-06, 19:47
knapparna är så långt från varandra o så små. Man får ju flytta fingret 5 cm för att nå till en annan knapp

tomblover
16-06-06, 19:55
Använder din bror en annan sorts kontroll? Detta är originalet: http://i.walmart.com/i/p/00/80/55/29/37/0080552937888_215X215.jpg Det är åtminstone vad jag fick när jag fick min Xbox. Han kanske fick en sån här: http://individual.utoronto.ca/christinele/xbox_controller.jpg Den här har typ små knappar. (Svårt att bedöma i och med att bilden e stor!)

Mad Tony
16-06-06, 19:56
Menar du att den inte är mjuk och fluffig som PS2 kontrollen?? http://www.clicksmilies.com/s0105/grinser/grinning-smiley-047.gif :D

and what does that mean?

is it sweedish or something?

Betal
16-06-06, 19:57
Använder din bror en annan sorts kontroll? Detta är originalet: http://i.walmart.com/i/p/00/80/55/29/37/0080552937888_215X215.jpg Det är åtminstone vad jag fick när jag fick min Xbox. Han kanske fick en sån här: http://individual.utoronto.ca/christinele/xbox_controller.jpg Den här har typ små knappar. (Svårt att bedöma i och med att bilden e stor!)

han fick den första bilden du skickade. O har köpt en sån som den andra var. Båda e lika svåra:(


*kollar på mina mini händer o gråter*

tomblover
16-06-06, 19:58
*Tittar på mina MEGA HÄNDER och storgrinar* "Jag är så onormal!!!!!!! BUUUUHUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Betal
16-06-06, 19:59
jag då:( BUÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

tomblover
16-06-06, 20:01
Jag fick en original kontroll med min Xbox 360, den var skön och bekväm, men den andra, som ej var ett original, den kunde jag knappt hålla i, styrspakarna är så sladdriga och knapparna är mikroskopiska! *Letar efter förstoringsglas*

tomblover
16-06-06, 20:01
and what does that mean?

is it sweedish or something?

Yes!

viper456
16-06-06, 20:02
well this is abit unfair! this is an english speaking forum afterall :(

tomblover
16-06-06, 20:06
Sorry Viper! But I promise we just talk about Xbox and not about something else! ;)

viper456
16-06-06, 20:10
lol i know the words xbox and xbo360 dont appear to change haha i would just like to be able to read along! :)

tomblover
16-06-06, 20:15
Woo!!!!!!!!!!!! the Xbox Cultist thread has reached over 100 posts!!!! *Gives everyone but the PS2 cultists a complete full set Xbox 360 package with everything you can get for it* http://www.clicksmilies.com/s0105/party/party-smiley-020.gif http://www.clicksmilies.com/s0105/party/party-smiley-020.gif http://www.clicksmilies.com/s0105/party/party-smiley-020.gif http://www.clicksmilies.com/s0105/party/party-smiley-020.gif http://www.clicksmilies.com/s0105/party/party-smiley-020.gif


*A PS2 cultist who sneaks in into the party room disguised gets a big lamp in the head* http://www.clicksmilies.com/s0105/party/party-smiley-025.gif

tomblover
16-06-06, 20:16
lol i know the words xbox and xbo360 dont appear to change haha i would just like to be able to read along! :)

OK! :)

Betal
16-06-06, 20:16
sneaking in to the party

tomblover
16-06-06, 20:19
Betal var det du som fick takkronan i huvet eller? http://www.clicksmilies.com/s0105/party/party-smiley-014.gif

Betal
16-06-06, 20:24
:o filmade du?

tomblover
16-06-06, 20:25
Ja, jag har övervakningskameror överallt!!! http://www.clicksmilies.com/s0105/teufel/devil-smiley-019.gif

Betal
16-06-06, 20:28
Ja, jag har övervakningskameror överallt!!! http://www.clicksmilies.com/s0105/teufel/devil-smiley-019.gif

http://www.planetsmilies.com/smilies/sad/sad0151.gif

tomblover
16-06-06, 20:30
Muahahahahaha!!!! *Visar videoklippet för alla i hela Xbox kulten!* http://www.clicksmilies.com/s0105/teufel/devil-smiley-031.gif

Nåja, jag måste logga ut nu, hejs svejs! http://www.clicksmilies.com/s0105/aktion/action-smiley-066.gif

dark_angel_7
16-06-06, 20:43
Muahahahahaha!!!! *Visar videoklippet för alla i hela Xbox kulten!* http://www.clicksmilies.com/s0105/teufel/devil-smiley-031.gif

Nåja, jag måste logga ut nu, hejs svejs! http://www.clicksmilies.com/s0105/aktion/action-smiley-066.gif

Right, very true...:jmp:. LOL I don't know what your on about I'm just going along with it, are you speaking german?

L.C
16-06-06, 20:46
*A PS2 cultist who sneaks in into the party room disguised gets a big lamp in the head* http://www.clicksmilies.com/s0105/party/party-smiley-025.gif

Thankfully that's a retracting lamp that can be dropped over and over ;)

Mad Tony
16-06-06, 20:50
Muahahahahaha!!!! *Visar videoklippet för alla i hela Xbox kulten!* http://www.clicksmilies.com/s0105/teufel/devil-smiley-031.gif

Nåja, jag måste logga ut nu, hejs svejs! http://www.clicksmilies.com/s0105/aktion/action-smiley-066.gif

one day, i'm gonna learn Sweedish and find out what your saying!:D

so I can report it to the Playstation cult!

tr_mitch
16-06-06, 21:40
We'll make are own playstation language.... and communicate using that!

Mad Tony
16-06-06, 21:44
We'll make are own playstation language.... and communicate using that!

good idea!

ahhh!!! why are we posting this in the Xbox cult!

L.C
16-06-06, 22:07
thanks for the bumps, Mad Tony.......;)

Betal
16-06-06, 22:09
Muahahahahaha!!!! *Visar videoklippet för alla i hela Xbox kulten!* http://www.clicksmilies.com/s0105/teufel/devil-smiley-031.gif

Nåja, jag måste logga ut nu, hejs svejs! http://www.clicksmilies.com/s0105/aktion/action-smiley-066.gif


OHNEEEEEEJ. Visa inte det. *Springer o krossar alla kameror. Kastar alla rester i en eld*

Mad Tony
16-06-06, 22:11
OHNEEEEEEJ. Visa inte det. *Springer o krossar alla kameror. Kastar alla rester i en eld*

hmmm..now wheres that "learn sweedish document"

i've only just started learning ;)

tr_mitch
16-06-06, 22:17
My names Xbox - and i hate life, kill me now, throw me right out the window!

tomblover
17-06-06, 07:20
Right, very true...:jmp:. LOL I don't know what your on about I'm just going along with it, are you speaking german?

No! We are speaking swedish. She was the cultist that got the lamp in her head! :vlol: And then she says that she destroys all of the cameras that I use and throws them in a fire cause' I filmed when she got the lamp in her head! :D

tomblover
17-06-06, 07:22
one day, i'm gonna learn Sweedish and find out what your saying!:D

so I can report it to the Playstation cult!

Ummm... Betal is a Playstation cultist. Ask her instead, it would be easier! :tea:

L.C
17-06-06, 07:46
Or you could try this: http://www.worldlingo.com/en/products_services/worldlingo_translator.html

;)

tomblover
17-06-06, 08:46
Mad Tony thinks Betal and I are making a plan to destroy then PS2 cult when we talk swedish, so he is learning swedish too!! I mean like, Betal is a PS2 cultist, why would she want to destroy them?

tr_mitch
17-06-06, 08:48
Mad Tony thinks Betal and I are making a plan to destroy then PS2 cult when we talk swedish, so he is learning swedish too!! I mean like, Betal is a PS2 cultist, why would she want to destroy them?


I think Betal's a spy. *Grabs screwdriver* Lets see if she talks english now shall we!

tomblover
17-06-06, 09:56
Lol! :d

Grenade
17-06-06, 10:19
Hehe. Destroy those PS2s!:D

Betal
17-06-06, 10:41
I'm a spy?:cln:

tomblover
17-06-06, 13:31
They think so! :D Låt oss tala lite mer Svenska! *Elakt skratt* Hahahaha!!! :tea:

kewlkyle64
17-06-06, 15:06
Go Xbox Cult!

tomblover
17-06-06, 15:15
Yeah!!! :yah: :yah:

elliotcroft
17-06-06, 15:17
After the recent fight about wich console rocks and wich one sucks in the open chat thread I decided to start the Xbox Cult! This is the most important rule: You shall like/love Xbox until you die! :tea: i hate xbox

mizuno_suisei
17-06-06, 15:19
*runs in* *drops a PSP Bomb* Then decides
*defuses PSP Bomb* "We should have Peace!" *and runs out*

tomblover
17-06-06, 15:20
Too bad, get out of here you non-X360.L.T.Y.D (Xbox 360 Lover till' you die) :D

mizuno_suisei
17-06-06, 15:23
No. Id Prefer to stay. I dont even have an XboX. Never Played it. So i will wait till i play it and decide ^^

kewlkyle64
17-06-06, 15:28
Hehe I went and wrote a sabatoged message on the Playstation Cult forum that will hopefully attract more members to the Xbox Cult.

mizuno_suisei
17-06-06, 15:36
Well, the Message you put in the Other Thread, was really mean and over-reactive. I feel that It would be best if Sony Playstation prevailed! LOL! :vlol: BUT Until i play XBOX. Playstation it is :)

kewlkyle64
17-06-06, 15:41
I thinkhttp://computers.livedoor.com/livedoor/kaden/d-news/200505/20050513_xbox_Logo1.jpgis better.

tomblover
17-06-06, 15:41
Stay until you have made up your mind! ;)

tr_mitch
17-06-06, 15:44
there is no decision to be made. Playstation rules us all, are lives run on it, and we cannot do anything that it wishes us not to do.
*Screams as ps2 pad jumps into mitch hands and demands to be played with*

tomblover
17-06-06, 15:47
*Takes out hammer and destroys the effing annoying thing in Mitch's hand* :tea:

tr_mitch
17-06-06, 15:48
X-box stands for eXspensincthiv *yes i said it with a lisp, even though i dont have one* box of xylophones.

RAID
17-06-06, 15:51
It's called XBOX cause it will soon be EX. Meaning no more.

tomblover
17-06-06, 15:57
And Playstation is made for dogs cuz' it pops out small squeaky toys through the memory card slots! :D Therefore it has the name Playstation!!

Mad Tony
17-06-06, 16:01
I think there is no need for the xbox and ps cult to constantly fight like this, its obvious the ps3 is better than the xbox 360, just look at the specs.

plus ps has been going longer than xbox and microsoft can sometimes be.....unreliable!

tomblover
17-06-06, 16:02
So? The Xbox 360 has got an easy online mode! :D :ton:

Mad Tony
17-06-06, 16:04
yes, and so will the ps3 which will have wi-fi and much more.

Jebus
17-06-06, 16:08
I think there is no need for the xbox and ps cult to constantly fight like this, its obvious the ps3 is better than the xbox 360, just look at the specs.

plus ps has been going longer than xbox and microsoft can sometimes be.....unreliable!

yeah but also look at the price difference? also what decent games will PS3 have which Xbox wont, ok for the start off MGS4, but like the others have before it, it will be ported to 360. GTA4 is no longer and exclusive:ton: , neither is FF or TR but look at all the mint games xbox has..... Gears of War, Halo 3, Fable 2 and the list goes on and on...

Xbox LIVE is easily better and easier to get to grips with compared to Playstation Network Platform, imagine saying that to ur mates, " yeah bill see you on Playstation Network Platform" it sounds ridiculous!!!

and if you did'nt notice i am a XBOX lover, so count me in this cult

Mad Tony
17-06-06, 16:10
Long Live PS3!!!!

L.C
17-06-06, 16:21
No. Id Prefer to stay. I dont even have an XboX. Never Played it. So i will wait till i play it and decide ^^

Nice to see your open-mindedness about it. I myself was once very satisfied with the PS2 and all things Sony, more games in the catalogue, cheaper to buy etc etc. Then I played a few titles on XBox, and could finally understand what all the fuss was. And when I got the 360, I was completely blown away. Especially after getting to play Legend on it immediately after playing the PS2 version - sheer bliss http://www.planetsmilies.com/smilies/love/love0058.gif

tomblover
17-06-06, 16:23
yeah but also look at the price difference? also what decent games will PS3 have which Xbox wont, ok for the start off MGS4, but like the others have before it, it will be ported to 360. GTA4 is no longer and exclusive:ton: , neither is FF or TR but look at all the mint games xbox has..... Gears of War, Halo 3, Fable 2 and the list goes on and on...

Xbox LIVE is easily better and easier to get to grips with compared to Playstation Network Platform, imagine saying that to ur mates, " yeah bill see you on Playstation Network Platform" it sounds ridiculous!!!

and if you did'nt notice i am a XBOX lover, so count me in this cult

Oh sure! *Writes on a notepad that Jebus loves Xbox too*

Mad Tony
17-06-06, 16:25
PS2 reglerna, Xbox Suga!!!! Gå PS2!!!!!!!

Legend of Lara
17-06-06, 16:33
It's called XBOX cause it will soon be EX. Meaning no more.

That's too true there. :D

tomblover
17-06-06, 16:34
You talk like a swedish baby! There are huge differences between our languages!! Rules does also mean law and such in English, and regler are laws and rules when playing a game and such! Gå is walk and you must say Xbox suger not Xbox suga! :o Newbies to our languages... :o

kewlkyle64
17-06-06, 16:43
You guys, we have a problem. A PC Cult has just been developed. With bad luck like this, were gonna have several enemies. Solution? PM me to ask and I'll give you the answer, there could be spies here.

Betal
17-06-06, 16:44
PS2 reglerna, Xbox Suga!!!! Gå PS2!!!!!!!


Good:D But you say like ythis:


Ps2, geglerna, Xbox suger!!!! go ps2

Mad Tony
17-06-06, 16:45
You talk like a swedish baby! There are huge differences between our languages!! Rules does also mean law and such in English, and regler are laws and rules when playing a game and such! Gå is walk and you must say Xbox suger not Xbox suga! :o Newbies to our languages... :o

he he, I just went on a translator, I haven't learnt that much Swedish yet!:D

tomblover
17-06-06, 16:59
I have abandoned you, dear Xbox Cultist Enemies! I have joined the PC Cult as you can see! :tea:

Lost_Raider
17-06-06, 17:01
No, Xbox and PC cult shall never wage war on each other...bacause we are the childern of Microsoft...

tomblover
17-06-06, 17:04
Ok Lost Raider! My bad! We are both the children of Microsoft

Mad Tony
17-06-06, 17:04
Yes!!!!!!!!!!!!

the ps cult will overthrwow the xbox cult!!!!!!!


http://www.planetsmilies.com/smilies/fighting/fighting0090.gif
http://www.planetsmilies.com/smilies/fighting/fighting0090.gif

tomblover
17-06-06, 17:08
Mad Tony don't forget that the Xbox Cult and the PC Cult are allied! (I think) But if you're both an PS2 Cultist and a PC Cultist you could get into trouble! :ton:

mizuno_suisei
17-06-06, 17:10
I agree TombLover. Please refer to the PC Cult thread I mean Crypt! I have posted, i mean I have a Message for you there

Signing Out of XBOX Cult.
DxDiag.exe

Legend of Lara
17-06-06, 17:18
I nominate myself XBox cult leader.
Now I'll shut it down. :mis:

kewlkyle64
17-06-06, 17:44
I open it back up and shoot you.

kewlkyle64
17-06-06, 17:46
OK, I resign. I'm throwing myself towards the PC cult.

Legend of Lara
17-06-06, 20:03
Whee... I'm cult leader again! :yah:
NOW I'll shut it down. *shuts cult down* MWAHAHAHAHAHAHAHA!!!

Betal
17-06-06, 20:15
Whee... I'm cult leader again! :yah:
NOW I'll shut it down. *shuts cult down* MWAHAHAHAHAHAHAHA!!!

I'm the leader:mis:

Legend of Lara
17-06-06, 20:21
I'm the leader:mis:

But I nominated myself leader before you. HA! :mis:

Betal
17-06-06, 20:31
But I nominated myself leader before you. HA! :mis:

I have a pistol and know how to use it:D

Legend of Lara
17-06-06, 20:32
I have a pistol and know how to use it:D

I have... nothing. Fine you can be the cult leader. But it's still shut down! MWAHAHAHAHAHA!!!

Betal
17-06-06, 20:33
I have... nothing. Fine you can be the cult leader. But it's still shut down! MWAHAHAHAHAHA!!!
'no you can be it. I hate xbox;)

Mad Tony
17-06-06, 20:55
Whee... I'm cult leader again! :yah:
NOW I'll shut it down. *shuts cult down* MWAHAHAHAHAHAHAHA!!!

yes!!!!!!!!!!:yah:

I'll make sure the reminaing Xbox prisoners do not escape! :mis:

Grenade
17-06-06, 21:27
Hmm, it'll take you forever to get me.:D

Mad Tony
17-06-06, 21:30
Hmm, it'll take you forever to get me.:D

why? are you one of...THEM!?

tr_mitch
17-06-06, 21:38
Tony, why post in this cold dusty place, when the ps forum has warm fires.
Im becoming suspicious of you, and thats not a good thing MR!

Mad Tony
17-06-06, 21:44
sorry, I was just taking care of the prisoners, send me the helicopter!

Grenade
17-06-06, 21:45
why? are you one of...THEM!?
Yeah I'm Xbox person, and what are you doing here?:D

*Fires pistols*:D:D:D

Grenade
18-06-06, 10:33
Thread bump.:D

thompa89
18-06-06, 11:07
LOL xbox äger ps2 sååå stort

if u get it :P

Grenade
18-06-06, 20:19
What language did you just speak?

Mad Tony
18-06-06, 20:33
What language did you just speak?

swedish, I think.

I'm learning swedish now!

P.S. sorry for intruding! i'll get back to my gold plated desk in my marvalous office in the PS cult!

tr_mitch
18-06-06, 20:35
swedish, I think.

I'm learning swedish now!

P.S. sorry for intruding! i'll get back to my gold plated desk in my marvalous office in the PS cult!

TONY!!!! *DRAGS TONY BY THE COLLAR BACK TO THE PS CULT*

Grenade
18-06-06, 21:38
We have gold silver and green here.:D The only other language I know other than English is a bit of French.

thompa89
19-06-06, 17:18
What language did you just speak?


svenska :P , swedish