PDA

View Full Version : I bought Erin Brockovich on DVD for 2.79!!


tlr online
04-10-06, 04:54
Gotta love Tesco :tea:

Spitfire
04-10-06, 04:56
Never seen it..
Any good!?

DREWY
04-10-06, 04:58
I was going to say ripped off :jmp: Quick tape it and take it back!
I'm only being serious -Not too bad a film, not Pretty Woman but a good vehicle for Julia Roberts.

ivannnnn
04-10-06, 04:59
Edit: I forgot btw :D:D :p

tlr online
04-10-06, 05:02
Hmm. I knew it was too good to be true. It doesn't play. :(

DREWY
04-10-06, 05:02
Its a movie Ivan. Based on a true story. HERE (http://us.imdb.com/title/tt0195685/)


Like they say TLR, "if it seems too good to be true, it usually is."

Spitfire
04-10-06, 05:06
Hmm. I knew it was too good to be true. It doesn't play. :(

aw, what a rip!
Demand thy money back! lol.

tlr online
04-10-06, 05:09
It's going back later today.

Spitfire
04-10-06, 05:09
what exactly is Tesco?

tlr online
04-10-06, 05:10
www.tesco.com

UK's biggest retailer.

Spitfire
04-10-06, 05:11
oh wow, so it's kinda like www.Amazon.com for the US then i would imagine.

tlr online
04-10-06, 05:13
No. Amazon is online. Tesco has stores everywhere in the UK.

http://images.google.co.uk/images?q=tesco&hl=en

Spitfire
04-10-06, 05:15
OH
hmm.. I'm trying to think of something like that in the US but nothing comes to mind on that kind of scale...
That's pretty cool tho, is it like one huge outlet store or it has things regular price, i don't know to much about money conversions so i can't tell by the prices online.

tlr online
04-10-06, 05:16
Probably Walmart in the U.S.

Spitfire
04-10-06, 05:17
I guess that would be the closest.
Well good look with the movie and getting another one. I'm so tired, night.

Autolycus
04-10-06, 06:48
I don't think it's a film i'd ever watch,and i know what you mean you can pick up some right bargains in super markets nowa days.

Neteru
04-10-06, 07:33
And I just bought Donnie Darko and Dragonheart for £3 each and Memoires of a Geisha for £8 at Asda the other day. Supermarkets, gotta love 'em.

Thorir
04-10-06, 13:11
I love Memoirs of a Geisha. :)

But Julia Roberts?
I´d rather pay £2.79 to NOT see her! :D

scion05
04-10-06, 14:43
ive seen some of it :)
Loved it too :D

RAID
04-10-06, 15:06
Hmm. I knew it was too good to be true. It doesn't play. :(
Long live Tesco. Every little helps.

Bonez
04-10-06, 15:42
Probably Walmart in the U.S.

I think asda is closer to walmart... since its owned by it.

tesco are great for cheap buys... shame bout the film though :(