PDA

View Full Version : Trouble with my avatar, I need your help.


BlackGrey
22-01-07, 18:36
I've had my avatar changed from the AOD Lara to the Anniversary Lara and yet, after deleting all temporary files and cookies, the lot. I still see the AOD Lara, I need to tell me if you see the AOD Lara or the Anniversrary Lara, so I can determine wether it is my browser or not :)

xcrushterx
22-01-07, 18:38
either re-send it to elen or PM her about it:wve:

BlackGrey
22-01-07, 18:39
either re-send it to elen or PM her about it:wve:

Sorry I've done that, I need to determine wether its my browser or not, so then Elen can see what she can do! :wve: I can see the AOD Lara but she says the Anniversary Lara is there.

Lew
22-01-07, 18:39
Still AOD Lara :D

xcrushterx
22-01-07, 18:40
my post wasn't a question. It was me telling you what you should do:wve:

BlackGrey
22-01-07, 18:41
my post wasn't a question. It was me telling you what you should do:wve:

I'm about to do that but I need a varied opinion, if its just me or not.

xcrushterx
22-01-07, 18:42
nope it's still AOD lara.

BlackGrey
22-01-07, 18:43
nope it's still AOD lara.

Thank you, that's all I needed :wve:

george_croft
22-01-07, 18:44
Its still AOD Lara:wve:

Thorir
22-01-07, 18:46
Still AoD Lara for me.

star girl
22-01-07, 18:47
AOD Lara... Hope you get through this problem :wve:

BlackGrey
22-01-07, 18:47
I've emailed her, hopefully the problem will be fixed.

AOD Lara... Hope you get through this problem :wve:

Thank you :)

Kamrusepas
22-01-07, 18:52
AoD here too.

viper456
22-01-07, 18:53
BlackGrey - bet you thought this thread was going to be like pulling teeth to start with haha, hard to get a straight answer.

PS: AOD for me too, but i think you have gathered that lol

BlackGrey
22-01-07, 18:54
BlackGrey - bet you thought this thread was going to be like pulling teeth to start with haha, hard to get a straight answer.

PS: AOD for me too, but i think you have gathered that lol

Sure felt like it [grits teeth] :D I did thanks :vlol:

Lew
22-01-07, 18:55
Sure felt like it [grits teeth] :D I did thanks :vlol:

Well.... You put it in a confusing way on MSN! :D You could of just said what my avatar?

viper456
22-01-07, 18:55
Sure felt like it [grits teeth] :D I did thanks :vlol:

haha yo ukept your cool though. In real life if stuff like that happens i just shout. Shout and shout and shout untill i get my point across lmao

BlackGrey
22-01-07, 19:40
haha yo ukept your cool though. In real life if stuff like that happens i just shout. Shout and shout and shout untill i get my point across lmao

I normally shout but I want to keep some sort of reputation on these forums!

xcrushterx
22-01-07, 19:40
still not changed.

BlackGrey
22-01-07, 19:42
still not changed.

Elen is obviously busy and unable to attend to the matter Crushter :wve:

tr_mitch
22-01-07, 19:44
Elen is obviously busy and unable to attend to the matter Crushter :wve:

Either that or she just doesn't like you. ;)

Lew
22-01-07, 19:45
Elen is obviously busy and unable to attend to the matter Crushter :wve:

LMAO! You act really different on the forums :P

viper456
22-01-07, 19:45
Either that or she just doesn't like you. ;)

LMAO

your so mean !

xcrushterx
22-01-07, 19:46
Elen is obviously busy and unable to attend to the matter Crushter :wve:
i noticed;)

BlackGrey
22-01-07, 19:47
Either that or she just doesn't like you. ;)

Well if that is so, I must have done something terrible, if I have I'd like to sincerely apologise.

LMAO

your so mean !

He just wants me to shout and have a strop but I won't :p

Lew
22-01-07, 19:52
Well if that is so, I must have done something terrible, if I have I'd like to sincerely apologise.



He just wants me to shout and have a strop but I won't :p

Do you want to take the **** much more! :D

viper456
22-01-07, 19:57
Well if that is so, I must have done something terrible, if I have I'd like to sincerely apologise.



He just wants me to shout and have a strop but I won't :p

haha its just his humour, i share it, i understand the loser mwahaha . (bet people think im just being mean here LOL!)

tr_mitch
22-01-07, 19:58
(bet people think im just being mean here LOL!)

That or making yourself look like a total ass.
Guess it depends on the person. :tea:

But keeping on topic... I see an AOD avatar... Just like everybody else.

BlackGrey
22-01-07, 19:59
haha its just his humour, i share it, i understand the loser mwahaha . (bet people think im just being mean here LOL!)

Just get married :ton:

viper456
22-01-07, 20:03
That or making yourself look like a total ass.
Guess it depends on the person. :tea:

But keeping on topic... I see an AOD avatar... Just like everybody else.

*hisssssssss*

lol


theres not much else to talk about now

BlackGrey
22-01-07, 20:12
*hisssssssss*

lol


theres not much else to talk about now

Mitch always gets the guys! [Hmph]

xcrushterx
22-01-07, 20:17
BG when was the last time you changed your avi?

BlackGrey
22-01-07, 20:21
BG when was the last time you changed your avi?

I've discussed this with Elen and we've discussed this :mad: She says she uploaded the avatar and now I have to wait and see what she's gonna say about my previous avatar still being there when it shouldn't.

MiCkiZ88
22-01-07, 20:22
Mitch always gets the guys! [Hmph]

bwahaha, sorry. I just couldn't hold my laugh :p

I see your AOD avatar if that's what you wanted to know. ELEN is most likely busy :wve: It took me 2 days to get my avatar up. just wait patiently :)

xcrushterx
22-01-07, 20:24
I've discussed this with Elen and we've discussed this :mad: She says she uploaded the avatar and now I have to wait and see what she's gonna say about my previous avatar still being there when it shouldn't.
i was wondering because elen said that any requests for a new avi when their current one has been there for less than a moth will be ignored.

BlackGrey
22-01-07, 20:27
i was wondering because elen said that any requests for a new avi when their current one has been there for less than a moth will be ignored.

I understand this and yet again me and Elen have discussed this. She has uploaded the anniversary Lara! The new avatar and we can't see it, so there must be a problem. So please be quiet as this thread has no use now and needs to die. Okay? Or would you like to discuss it some more? :mad:

xcrushterx
22-01-07, 20:28
I understand this and yet again me and Elen have discussed this. She has uploaded the anniversary Lara! The new avatar and we can't see it, so there must be a problem. So please be quiet as this thread has no use now and needs to die. Okay? Or would you like to discuss it some more? :mad:
well i never knew it was discussed.
Someone's getting angry.

Lew
22-01-07, 20:30
well i never knew it was discussed.
Someone's getting angry.

Actually, hes quite the opposite :D

BlackGrey
22-01-07, 20:32
Please let this thread dissappear :wve: Stop talking when its not neccessary.