PDA

View Full Version : Cards that you wont get this valentines day!


tlr online
26-01-07, 14:26
:wve:

http://i133.photobucket.com/albums/q57/McJustin/valentine14.jpg

http://i133.photobucket.com/albums/q57/McJustin/valentine12.jpg

http://i133.photobucket.com/albums/q57/McJustin/valentine2.jpg

http://i133.photobucket.com/albums/q57/McJustin/valenine11.jpg

jarhead
26-01-07, 14:27
Love the subtleness of the last one :tmb:

Margoos
26-01-07, 14:28
that last ones great :D

Mr.Burns
26-01-07, 14:30
:vlol: I love the third one. Quite amusing.

Rivendell
26-01-07, 14:32
Ohh classic first one! :D Cheers !

Thorir
26-01-07, 14:36
We don´t celebrate Valentines here, but if we did, I´d probably get the second one. :p

Ampersand
26-01-07, 14:37
Feel the love. :vlol: :vlol:

Kamrusepas
26-01-07, 14:43
http://i133.photobucket.com/albums/q57/McJustin/valentine2.jpg


Aww, that's just cute :vlol:

Terminatorvs
26-01-07, 15:01
Now that's pretty cool!

Angelx14
26-01-07, 15:04
LoL.:vlol: Those all are great.

Laras Backpack
26-01-07, 15:10
:vlol: I guess getting no cards at all is not the worst thing that can happen on Valentine's Day. :D

Tomb Raider Master
26-01-07, 16:19
LOL, nice! :D

dream raider
26-01-07, 16:21
Beauty

Your lips, your eyes, your soul
Are like a work of art,
The most creative thing of all
Is your beautiful heart.

If you were a painting,
No colours could express
The beauty deep inside you,
A rainbow, nothing less.

If you were a sculpture
The clay could hardly make
Your figure of an angel
Without one mistake.

If you were a euphony
No choir could really sing
All the beautiful music
Your eyes could possibly bring.

So here I am, an artist,
With inspiration beyond belief
But to capture such rare beauty,
I'd have to be a thief.
:hug:

Lara's Boy
26-01-07, 16:30
lmao...I love the second, and the last one is great also :D

Lavinder
26-01-07, 16:50
http://i133.photobucket.com/albums/q57/McJustin/valentine12.jpg

What I will be getting off a boy I pine about constantly :p

Ward Dragon
26-01-07, 16:56
These are great :D

Trigger_happy
26-01-07, 17:14
i love the second one :D

Hyper_Crazy
26-01-07, 17:15
I love them all especially the third one :vlol:

Angel_14
26-01-07, 17:30
The last one is just so touching and beautiful :hug:

xcrushterx
26-01-07, 17:40
:vlol: amazing

Lara Croft!
26-01-07, 18:10
2nd and 4th are SOOOO Funny!!!!!ROFL....

Cord_Croft
26-01-07, 18:59
Last one is the best one :D

Forwen
26-01-07, 19:30
http://i133.photobucket.com/albums/q57/McJustin/valentine2.jpg

I can never figure out who's the male on these pictures. Or is there...?

Legends
26-01-07, 19:55
Oh, the Love..

Little-Lara
26-01-07, 23:17
Aww, that's just cute :vlol:

And scary....

the hooliganz
27-01-07, 02:23
:vlol: :vlol:, the third was scary

CerebralAssassin
27-01-07, 06:42
I can never figure out who's the male on these pictures. Or is there...?

more than likely,there's at least one male there.but it's easy to figure out who's the male...cause if the woman were on top,the feet wouldn't be sticking out,for obvious reasons..(if ya don't know,don't ask..lol!!):tea:

star girl
27-01-07, 07:12
The third one is great! :tmb:

Ada the Mental
27-01-07, 12:21
:vlol: The last ones are great!


I really find Valentine's Day annoying.Apart from the fact that it's too romanting and cheesy I also think that's just a comercial celebration.