PDA

View Full Version : Uncyclopedia


scion05
01-04-07, 20:55
http://uncyclopedia.org/wiki/Main_Page

:vlol:

Search a famous person :vlol:

jjbennett
01-04-07, 20:57
Yeah its great isn't it, the article on cheese is fantastic!

J.

scion05
01-04-07, 20:57
http://uncyclopedia.org/wiki/Madonna

:vlol:

Ampersand
01-04-07, 21:00
Enya (http://uncyclopedia.org/wiki/Enya) - 'folkcore doom metal singer from Ireland'. :vlol:

Legend of Lara
01-04-07, 21:02
Their article on Microsoft is the BEST! :vlol:

scion05
01-04-07, 21:02
http://uncyclopedia.org/wiki/Lara_Croft

omg :vlol:

AmericanAssassin
01-04-07, 21:03
:vlol: The Sims page is hilarious!!! :p

Sedge
01-04-07, 21:09
http://uncyclopedia.org/wiki/Lara_Croft

omg :vlol:
"Lara is also known as the tomb raider, since she liked opening random graves, photographing the dead body inside and showing it to everybody saying "it's your mum, lol"."
:vlol:
Thanks for the link, scion!

xMiSsCrOfTx
01-04-07, 21:12
Lmfao.

Jennifer Aniston (commonly referred to as Jennifer Maniston) [...] Filmography:


Rumour has it that Angelina is going to kick her ass (2005) - As herself

Legend of Lara
01-04-07, 21:18
http://uncyclopedia.org/wiki/Blue_Screen_of_Death

You'll laugh your ass off! :vlol: :tmb:

MiCkiZ88
01-04-07, 21:21
Final Fantasy (http://uncyclopedia.org/wiki/Final_Fantasy)

:vlol:

Thanks for sharing this

Hyper_Crazy
01-04-07, 21:23
Final Fantasy (http://uncyclopedia.org/wiki/Final_Fantasy)

:vlol:

Thanks for sharing this

Lol, I read that yesterday.

Heres a picture of the Final Fantasy IX (9) section.

http://images.wikia.com/uncyclopedia/images/8/82/Zidaneparody.gif

Legend of Lara
01-04-07, 21:27
THIS IS A MUST-READ!!! (http://uncyclopedia.org/wiki/Xbox_360)

I haven't read even HALF the article and I'm still dying of laughter. :vlol:

Masturbationbox 360. Sexbox 360. Knifebox 360. :vlol:

CerebralAssassin
01-04-07, 21:32
Metallica (also known for the fact that they have managed to stay sober for 10 minutes and have some short recalls from past tours) are a world famous bluegrass band, who have the honor of being the biggest sell-outs since KISS

Metallica, not to be mistaken for Trivium, released ST.ANGER which stayed at number 1 for 2 minutes in 4 countries. This is amazing due to the fact that the songs are just random strumming and trash cans being banged by a stupid monkey repeatedly with repeated lyrics for a good 7-8 minutes; James doesn't know what he is singing about (let alone the listeners).

There has always been a large debate over what Metallica's best song is: Frantic or Purify? Unfortunately, due to some strange trash can sounds that appear every time one listens to either song, the debate still rages on.

Throughout their career, they have always been too lazy to give songs real names. Hence every new song they write is named "The New Song", and nobody bothers to change it when they write another one. The apparent laziness had reached a new level in 2006 when they released their "Other New Song" entitled "WHOOAAA WHOOOOAAOOO(WHOOOOOAA WHOOOOAA)", in which they were too lazy to even write lyrics for the song.

ooo these guys are evil!! :vlol:

Rivendell
01-04-07, 21:49
Harry Potter, dear readers, is a series of seven books by J.K Rowling, primarily about a child named Harry Potter who graduates from wizard school and also happens to have a spirit named "Deus Ex Machina" trapped inside him, which conveniently gives him near-unlimited power whenever he is in trouble. The series was attacked by religious groups, not because they disagreed with the mention of magic, but because the books were published with a fine leather binding with gold trim in a manner similar to the Bible, which made them feel insecure. In addition, many liberals were offended by Harry's defeat of Hilary Clinton and his endorsement of private school vouchers for Hogwarts.

:D

http://uncyclopedia.org/wiki/Harry_Potter_%28Books%29

^ Omg the picture of the kid on the broomstick :vlol:

Natey168
01-04-07, 21:55
http://uncyclopedia.org/wiki/Buffy_the_Vampire_Slayer

This place is hilarious! :vlol:

Fish.
01-04-07, 22:19
Wow, so stupid -.- :vlol:

Fish.
01-04-07, 22:23
THIS IS A MUST-READ!!! (http://uncyclopedia.org/wiki/Xbox_360)

I haven't read even HALF the article and I'm still dying of laughter. :vlol:

Masturbationbox 360. Sexbox 360. Knifebox 360. :vlol:
http://images.wikia.com/uncyclopedia/images/thumb/d/d5/100_1154.JPG/275px-100_1154.JPG (http://uncyclopedia.org/wiki/Image:100_1154.JPG)
Microsoft's New Xbox 360 in its most natural state. :vlol:

Neteru
01-04-07, 23:25
As before, when this thread last appeared (hm, I think it was from David that time too), please be careful what you link to here. Some of those articles are not appropriate for this forum. ;)

jamieoliver22
02-04-07, 09:07
http://uncyclopedia.org/wiki/Lara_Croft

omg :vlol:

Guess who added the comment about Bill Gates and his 3 1/2 inch floppy? :rolleyes:;)

And yeah, I love that site. I posted it here a while ago :D

frostfur452
02-04-07, 16:33
haha great site! thanks for posting

Alex Fly
02-04-07, 16:35
Lmao I didn't know this website yet. Thanks for posting this ! :vlol: :tmb:

Bowie
02-04-07, 16:51
THIS IS A MUST-READ!!! (http://uncyclopedia.org/wiki/Xbox_360)

I haven't read even HALF the article and I'm still dying of laughter. :vlol:

Masturbationbox 360. Sexbox 360. Knifebox 360. :vlol:
Haahahahahaha! "What happened to the last 358??" Classic.

:D:D (http://www.mushycat.com/undies/undies_photo_1.jpg):D
Unfortunately, not in Egypt... sorry.

scion05
02-04-07, 17:00
As before, when this thread last appeared (hm, I think it was from David that time too), please be careful what you link to here. Some of those articles are not appropriate for this forum. ;)

Could of been, as I seem to remember it coming from Madonnavillage :)

AOD4eva
02-04-07, 17:09
LMAO,i searched for Silent Hill(because people always make fun of it)And there was this image http://images.wikia.com/uncyclopedia/images/8/8a/Silenthill1.gif LMAO!