www.tombraiderforums.com  

Go Back   www.tombraiderforums.com > Tomb Raider Series > Tomb Raider Underworld

Reply
 
Thread Tools
Old 16-06-06, 19:55   #21
RAID
Tomb Raider
 
RAID's Avatar
 
Join Date: May 2005
Location: Malta
Posts: 17,443
Default

Quote:
Originally Posted by illuminati30
Did anyone think the Core game was kinda green?
Yep I did
__________________
Aha
RAID is offline   Reply With Quote
Old 16-06-06, 19:59   #22
GodOfLight
Junior Member
 
GodOfLight's Avatar
 
Join Date: Jul 2002
Location: New York, New York
Posts: 8,129
Default

btw, what is it with the classic outfit and everyone thinking the top is meant to be green

if i remember correctly, in tr1, 2 ,and 3 it's BLUE!!! BLUE!!!! BLUE!!!!

it was only with tr4 that it started going an odd turqouise, and now with legend its bright green and latex.

i always saw it as normal blue/green cloth on lara
GodOfLight is offline   Reply With Quote
Old 16-06-06, 20:20   #23
black_sheepa
Explorer
 
black_sheepa's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Location: Germany Gender: Male
Posts: 907
Default

Legend was light-brown! Not Green!
And Lara allways HAD green clothers on!
black_sheepa is offline   Reply With Quote
Old 16-06-06, 20:33   #24
Rivendell
Legend
 
Rivendell's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: The Misty Mountains ♂
Posts: 39,126
Default

He means the classic outfit in legend
Rivendell is offline   Reply With Quote
Old 16-06-06, 21:10   #25
Misao
Junior Member
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 8
Default

Are they gonna release a HQ version of the trailer soon?
Misao is offline   Reply With Quote
Old 17-06-06, 08:52   #26
black_sheepa
Explorer
 
black_sheepa's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Location: Germany Gender: Male
Posts: 907
Default

I hope so!
black_sheepa is offline   Reply With Quote
Old 17-06-06, 08:56   #27
Rivendell
Legend
 
Rivendell's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: The Misty Mountains ♂
Posts: 39,126
Default

Yeah me too
Rivendell is offline   Reply With Quote
Old 17-06-06, 09:15   #28
in these arms
Professor
 
in these arms's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Location: Stoke-On-Trent, England
Posts: 4,102
Default

Quote:
Originally Posted by Misao
Are they gonna release a HQ version of the trailer soon?

I really hope so!
__________________
Hey! ;;; XBL: Lewbie94
in these arms is offline   Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off



All times are GMT. The time now is 10:28.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.