Tomb Raider Forums

Tomb Raider Forums (https://www.tombraiderforums.com/index.php)
-   Tomb Raider (https://www.tombraiderforums.com/forumdisplay.php?f=44)
-   -   TOMB RAIDER General Discussion Thread (https://www.tombraiderforums.com/showthread.php?t=187894)

Tabuu 07-09-12 20:36

my hair thread was closed :jmp:

italibabee 07-09-12 20:37

[CENTER][COLOR="Purple"]:vlol:
Why did you make one in the first place?[/COLOR][/CENTER]

Lukass 07-09-12 20:38

[QUOTE=italibabee;6422839][CENTER][COLOR="Purple"]:vlol:
Why did you make one in the first place?[/COLOR][/CENTER][/QUOTE]

My idea>_>your avatar>_>love it!

italibabee 07-09-12 20:40

[CENTER][COLOR="Purple"]Oh, I see.
:D
Lol.
Thank you.
:hug:[/COLOR][/CENTER]

SeanCordernay 07-09-12 20:45

[QUOTE=italibabee;6422839][CENTER][COLOR="Purple"]:vlol:
Why did you make one in the first place?[/COLOR][/CENTER][/QUOTE]

I'm curious as well :p

italibabee 07-09-12 20:49

[CENTER][COLOR="Purple"]They should just have a General Lara's Hair Thread.
Then whenever a new video or screenshot comes out they don't have to keep making new threads.
Since it's [B][I][U]sooo[/U][/I][/B] important.[/COLOR][/CENTER]

Tabuu 07-09-12 20:56

[QUOTE=italibabee;6422871][CENTER][COLOR="Purple"]They should just have a General Lara's Hair Thread.
Then whenever a new video or screenshot comes out they don't have to keep making new threads.
Since it's [B][I][U]sooo[/U][/I][/B] important.[/COLOR][/CENTER][/QUOTE]

rofl i made it cause i saw a gamescom vid and her hair was differen and people were surprised there werent threads about the hair in the vid so i.. i... i guess you know the rest but it was extremely fuunny reading rai's response :vlol:

SeanCordernay 07-09-12 20:57

[QUOTE=italibabee;6422871][CENTER][COLOR="Purple"]They should just have a General Lara's Hair Thread.
Then whenever a new video or screenshot comes out they don't have to keep making new threads.
Since it's [B][I][U]sooo[/U][/I][/B] important.[/COLOR][/CENTER][/QUOTE]

:vlol: it should be stickied and everything :p

Tabuu 07-09-12 21:00

[QUOTE=SeanCordernay;6422892]:vlol: it should be stickied and everything :p[/QUOTE]

:vlol:

Tabuu 07-09-12 21:00

[QUOTE=italibabee;6422871][CENTER][COLOR="Purple"]They should just have a General Lara's Hair Thread.
Then whenever a new video or screenshot comes out they don't have to keep making new threads.
Since it's [B][I][U]sooo[/U][/I][/B] important.[/COLOR][/CENTER][/QUOTE]

i obviously don kno sarcasm :p

Tabuu 07-09-12 21:02

[QUOTE=SeanCordernay;6422863]I'm curious as well :p[/QUOTE]

Her hair does actually look great in that video. I'm surprised there isn't a thread about it. linoshi croft

Lukass 07-09-12 21:02

^ Could you please start to use the edit button, please?

I'm sorry, this is ridiculous.

Tabuu 07-09-12 21:03

[QUOTE=Lukass;6422905]I'm sorry, this is ridiculous.[/QUOTE]

lol ok les change sbject

Linoshi Croft 07-09-12 21:04

[QUOTE=Tabuu;6422904]Her hair does actually look great in that video. I'm surprised there isn't a thread about it. linoshi croft[/QUOTE]

Yes, a sarcastic comment. Not my fault you took it seriously. :p

Tabuu 07-09-12 21:07

[QUOTE=Linoshi Croft;6422907]Yes, a sarcastic comment. Not my fault you took it seriously. :p[/QUOTE]

i know i was about to say you were being sarcastic

Tabuu 07-09-12 21:09

O: edit button i didnt see it :vlol:

Lukass 07-09-12 21:10

And again...

Tabuu 07-09-12 21:11

oh ok ty

Lukass 07-09-12 21:13

[QUOTE=Tabuu;6422929]Now I'm confused, elaborate[/QUOTE]

You keep making multiple posts, which is againts the rules of this forum. You need to click the edit button if you want to add/remove or say anything more.

italibabee 07-09-12 21:20

[CENTER][COLOR="Purple"][QUOTE=SeanCordernay;6422892]:vlol: it should be stickied and everything :p[/QUOTE]
:vlol:
Oh yes.
It should always be on top of the page!

[QUOTE=Tabuu;6422900]:gki: great idea go make it[/QUOTE]

Hell Naw!
I'm being sarcastic too.
:p[/COLOR][/CENTER]

Tabuu 07-09-12 21:22

new leaks

[url]http://www.youtube.com/watch?v=3YhlavU_61c&feature=player_detailpage[/url] :vlol:

TippingWater 07-09-12 21:39

[QUOTE=Tabuu;6422947]new leaks

[url]http://www.youtube.com/watch?v=3YhlavU_61c&feature=player_detailpage[/url] :vlol:[/QUOTE]

:vlol:

Lio123 07-09-12 21:41

[QUOTE=Tabuu;6422947]new leaks

[url]http://www.youtube.com/watch?v=3YhlavU_61c&feature=player_detailpage[/url] :vlol:[/QUOTE]

Lol! :vlol:

Lukass 07-09-12 21:49

I don't find it funny :pi:

SeanCordernay 07-09-12 21:51

[QUOTE=italibabee;6422945][CENTER][COLOR="Purple"]
:vlol:
Oh yes.
It should always be on top of the page![/QUOTE]

Image how many pages would be in it too :p

[QUOTE=Tabuu;6422947]new leaks

[url]http://www.youtube.com/watch?v=3YhlavU_61c&feature=player_detailpage[/url] :vlol:[/QUOTE]

Wow

Evan C. 07-09-12 21:51

Meh, the game is 6 months away, wich once again is really short time. Honestly, I would love to find everything else by my own.

Tabuu 07-09-12 21:55

[QUOTE=Lukass;6422994]I don't find it funny :pi:[/QUOTE]

its acceptable :p but i find it hilarious

Mikky 07-09-12 22:15

[IMG]http://i.imgur.com/5EGbe.jpg[/IMG]

Creepiest smile ever, lmao.

TippingWater 07-09-12 22:16

[QUOTE=Mikky;6423047][IMG]http://i.imgur.com/5EGbe.jpg[/IMG]

Creepiest smile ever, lmao.[/QUOTE]

Just you wait until you see the final version :cln:, but I agree it is so creepy atm :o. if I was Mathias I would be terrified of her :D.

Lukass 07-09-12 22:17

[QUOTE=TippingWater;6423050]Just you wait until you see the final version :cln:, but I agree it is so creepy atm :o. if I was Mathias I would be terrified of her :D.[/QUOTE]

This is the final version.

Tabuu 07-09-12 22:20

she looks like the innocent little girl who is going to slaughter us :(

Mikky 07-09-12 22:22

She looks perfect here, though:

[IMG]http://i.imgur.com/Qg92M.jpg[/IMG]

[QUOTE=Tabuu;6423061]she looks like the innocent little girl who is going to slaughter us :([/QUOTE]

LOL.

Tabuu 07-09-12 22:24

anyway she does look really good there :D

Lukass 07-09-12 22:24

[QUOTE=Mikky;6423065]She looks perfect here, though:

[IMG]http://i.imgur.com/Qg92M.jpg[/IMG]
[/QUOTE]

She's perfect here.

TippingWater 07-09-12 22:25

[QUOTE=Lukass;6423054]This is the final version.[/QUOTE]

Not really.

Lost_Paradise 07-09-12 22:26

I honestly think there's nothing wrong with that shot, it was meant to be an awkward smile. IMHO

trfanX34 07-09-12 22:26

Lara Croft is always perfect, period. >:I

skylark1121 07-09-12 22:27

[QUOTE=Lost_Paradise;6423072]I honestly think there's nothing wrong with that shot, it was meant to be an awkward smile. IMHO[/QUOTE]

This, I honestly don't think there's anything "creepy" about the smile.... :confused:

Mikky 07-09-12 22:33

[IMG]http://i.imgur.com/bNxms.jpg[/IMG]

She looks really nice here.

Lost_Paradise 07-09-12 22:33

[QUOTE=skylark1121;6423078]This, I honestly don't think there's anything "creepy" about the smile.... :confused:[/QUOTE]

I agree, I think they nailed that scene tbh. Lara doesn't trust mathias and it really shows in the animation, I somehow think people expect lara to always look good even if in real life that doesn't always happen. I think if we record videos of ourselves and analyze them frame by frame like some people do here lol we will find weird expressions too.


All times are GMT. The time now is 19:00.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions Inc.
Tomb Raider Forums is not owned or operated by CDE Entertainment Ltd.
Lara Croft and Tomb Raider are trademarks of CDE Entertainment Ltd.