www.tombraiderforums.com

www.tombraiderforums.com (https://www.tombraiderforums.com/index.php)
-   Shadow of the Tomb Raider (https://www.tombraiderforums.com/forumdisplay.php?f=59)
-   -   Shadow of the Tomb Raider - General Chat (https://www.tombraiderforums.com/showthread.php?t=219557)

2001LC20 23-07-18 21:09

Lol of course it's Camilla! All of what and how she did her voice were intended.

Legends 23-07-18 21:11

Quote:

Originally Posted by za.parry (Post 7933881)
*WARNING* DO YOURSELF A FAVOR AND PUT SOME HEADPHONES IN OR TURN DOWN THE VOLUME BECAUSE THE AUDIO KINDA SORTA SOUNDS LIKE PORN

https://youtu.be/eDDwn09MyHI

It's just unpleasant. That's all.

za.parry 23-07-18 21:21

Quote:

Originally Posted by WWETombRaider (Post 7933897)
Sounds pretty similar. She's just not as vocal in Shadow. They're more grunts while TReboot were kinda like outright screams.

Listening to it again, I guess you guys are right. A lot of her V/O work has been changed in Shadow, I don’t know why I wouldn’t assume the grunts and such would be altered as well :facepalm: oh well. thanks to everyone who helped me understand lmao :-)

robm_2007 24-07-18 03:11

Remember when it was announced that CD was working on a new IP, was that about The Avengers? I can't recall if it was, or if they have Avengers and a new IP in development.

veigafd 24-07-18 03:15

The grunts from shadow kinda reminds me of the classic ones as well as LAU

Chamayoo 24-07-18 05:28

Thanks for the video. The grunts in Shadow reminds me a lot of Legend ones ! Quiet and not over the top.

veigafd 24-07-18 06:07

About grunt noises and stuff. Nah that's normal since legend. There's even a funny vídeo with keeley when She hears her noises for tomb raider lau.
And I hate to be the sjw but sometimes I feel like only woman receive this treatment. There's a bunch of Male characters that does some questionable noises and no one talks about it,well even in real life if you saw some hunks in gyms lol. But anyways, I suppose our society is like this

AimlessThunder 24-07-18 06:27

Quote:

Originally Posted by veigafd (Post 7934187)
The grunts from shadow kinda reminds me of the classic ones as well as LAU

Yes. Especially in the first stealth video that they released when she jumps on the log. Hmphhm!

Heartache 24-07-18 07:15

i remember when CD talked about lara making way too much noise in the classics and they wanted to tone it down in legend for their version of lara because it was distracting. :vlol:

AimlessThunder 24-07-18 07:20

Quote:

Originally Posted by Heartache (Post 7934246)
i remember when CD talked about lara making way too much noise in the classics and they wanted to tone it down in legend for their version of lara because it was distracting. :vlol:

We all know how that worked out! :vlol:


All times are GMT. The time now is 11:11.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2020, vBulletin Solutions Inc.