Tomb Raider Forums

Tomb Raider Forums (https://www.tombraiderforums.com/index.php)
-   Tomb Raider Underworld (https://www.tombraiderforums.com/forumdisplay.php?f=23)
-   -   The Almighty Underpus Compels You. (https://www.tombraiderforums.com/showthread.php?t=127021)

tampi 06-06-08 23:31

:eek: Now I can undertand "monty python's" rules :eek:

two hours!!!!!!!:o

Nausinous 06-06-08 23:33

This thread's got me in tears its soo funny :vlol:

Sir Croft 06-06-08 23:38

[IMG]http://i27.************/2nh3u2p.jpg[/IMG]

iamlaracroft 06-06-08 23:40

^the BEST one so far lol omg, i'm going to change my siggy right now...

Rivendell 06-06-08 23:45

:vlol: :vlol: :vlol:

JACOBryanBURNS 06-06-08 23:45

Quote:

Originally Posted by Sir Croft (Post 2757545)
[IMG]http://i27.************/2nh3u2p.jpg[/IMG]

ZOMG! :vlol:

Ward Dragon 06-06-08 23:45

I love this thread :vlol: :jmp:

b0bb13 06-06-08 23:48

:vlol:
Dies of laughter!:D

Rivendell 06-06-08 23:48

[IMG]http://i32.************/2gwv1ba.jpg[/IMG]

tlr online 06-06-08 23:49

Quote:

Originally Posted by Rivendell (Post 2757573)
[IMG]http://i32.************/2gwv1ba.jpg[/IMG]

LMFAO!!!!!!!!!!! I love it!!! :vlol:

tlr online 06-06-08 23:50

Quote:

Originally Posted by Sir Croft (Post 2757545)
[IMG]http://i27.************/2nh3u2p.jpg[/IMG]

I bet my tights this will be a modding favourite once the game is out!

Sir Croft 06-06-08 23:51

ROFL @ Riv's Underpus :vlol:

Quote:

Originally Posted by tlr online (Post 2757577)
I bet my tights this will be a modding favourite once the game is out!

You can be sure I'll try that as soon as possible! :p

MattTR 06-06-08 23:53

Wow, these made my day! :vlol:

The creativity among us is outstanding! :D

b0bb13 07-06-08 00:03

Quote:

Originally Posted by Rivendell (Post 2757573)
http://i32.************/2gwv1ba.jpg

:vlol:
May the Underpus be with you.

http://i132.photobucket.com/albums/q24/b0bb13/61626.jpg

tlr online 07-06-08 00:03

The Cod Father
 
[IMG]http://i28.************/2zzm5g3.jpg[/IMG]

b0bb13 07-06-08 00:04

^Oh My God!:vlol:

Rivendell 07-06-08 00:10

Heavenly Underpus! :vlol: It works so well as the Codfather too :D
But would he work on a tropical island?

[IMG]http://i26.************/288d1tv.jpg[/IMG]

Sir Croft 07-06-08 00:12

^ ROFL :vlol:

[IMG]http://i26.************/352gegi.jpg[/IMG]

AmericanAssassin 07-06-08 00:13

:vlol: These are soooooooooo funny! :p

MattTR 07-06-08 00:16

Haha! Can't stop laughing at all these, got my attempt. :D

b0bb13 07-06-08 00:20

:vlol:This thread is just too funny.:D

http://i132.photobucket.com/albums/q24/b0bb13/furby.jpg

MattTR 07-06-08 00:20

LOW AND BEHOLD:

[IMG]http://i29.************/1o12zr.jpg[/IMG]

Rivendell 07-06-08 00:23

Quote:

Originally Posted by Sir Croft (Post 2757613)
^ ROFL :vlol:

[IMG]http://i26.************/352gegi.jpg[/IMG]

:yik: Damn cool! :D

Lenochka 07-06-08 00:28

These are so amazing! :vlol:

Quote:

Originally Posted by Sir Croft (Post 2757545)
[IMG]http://i27.************/2nh3u2p.jpg[/IMG]

LMAO!
Best one so far! :D

Rivendell 07-06-08 00:32

Underpus phone home!

[IMG]http://i29.************/29f5yza.jpg[/IMG]

ben croft 07-06-08 01:03

http://i167.photobucket.com/albums/u...s/underpus.jpg

:D

Zique 07-06-08 01:10

http://i3.photobucket.com/albums/y97/Zique/underpus.jpg

tlr online 07-06-08 01:11

Outstanding :tmb:

MattTR 07-06-08 01:13

Quote:

Originally Posted by tlr online (Post 2757714)
Outstanding :tmb:

New modding competition.

The Underpus! ;)

:BitterSweet: 07-06-08 01:15

This thread is so funny!! :tea:

Favourite thread!! :ton:

thevman 07-06-08 01:35

http://i132.photobucket.com/albums/q24/b0bb13/furby.jpg

Bobbi, I love the furby!!! :vlol: This thread is hilarious!!!! :vlol::vlol::vlol: I move you make it a sticky and a competition! :tmb: Kind of like the old age lara thread was... ;)

How come no on has done the obvious title??? James Bond in Underpussy! :ton:

Lenochka 07-06-08 01:45

http://i34.photobucket.com/albums/d1...Untitled-1.jpg
I couldn't resisthttp://i34.photobucket.com/albums/d1...r%202/tehe.jpg

MattTR 07-06-08 01:48

Aww, it looks like Brittany is having a little baby Underpus. :o

Sir Croft 07-06-08 01:50

Quote:

Originally Posted by MattTR (Post 2757759)
^ Now that's funny.

Well, it looks better then what was there before. :vlol:

I don't think so.

iamlaracroft 07-06-08 01:51

Quote:

Originally Posted by Lenochka (Post 2757755)

ok ok, THAT is the best one so far!!!

HEY YALL

OMG :vlol::vlol::vlol::vlol::vlol: LOVE IT!!!!!!!!!!!!!!

MattTR 07-06-08 01:51

Quote:

Originally Posted by Sir Croft (Post 2757761)
I don't think so.

What? You quoted something I never said! :rolleyes:

Sir Croft 07-06-08 01:52

Quote:

Originally Posted by MattTR (Post 2757763)
What? You quoted something I never said! :rolleyes:

Damn you! :smk:

:p

MattTR 07-06-08 01:58

Quote:

Originally Posted by Sir Croft (Post 2757764)
Damn you! :smk:

:p

http://www.garycmartin.com/images/octopus_look.jpg

JACOBryanBURNS 07-06-08 02:02

Winopus
 
They tried to make me go to rehab....
http://img.photobucket.com/albums/v4...swinehouse.jpg
I said ah-no, no, no.

MattTR 07-06-08 02:03

Quote:

Originally Posted by JACOBryanBURNS (Post 2757773)
They tried to make me go to rehab....
http://img.photobucket.com/albums/v4...swinehouse.jpg
I said ah-no, no, no.

Wait, I don't get it.

Why is there Silly String above its head?

http://blog.wired.com/photos/uncateg...0/16/silly.jpg


All times are GMT. The time now is 09:07.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions Inc.
Tomb Raider Forums is not owned or operated by CDE Entertainment Ltd.
Lara Croft and Tomb Raider are trademarks of CDE Entertainment Ltd.