View Single Post
Old 19-08-11, 11:50   #2356
XNAaraL
Professor
 
XNAaraL's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Location: The worthwhile problems are the U can really solve, the ones U can really contribute something to
Posts: 3,172
Default Extrahierte Modelle für XNALara verfügbar machen.

Quote:
Originally Posted by linne_Ssuyl View Post
ah désolé je ne me suis pas trés bien éxpliquer, en faite j'ai telecharger ce model "sh3: http://alchemillahospital.net/dl/vincent.rar " sur ce site http://silenthillcommunity.com/viewt...=3321&t=431497 et quand j'essaye de l'ouvrir dans XNALara j'ai le message "no contains mesh file" et je voudrais savoir quoi faire pour pouvoir ouvrir ce model.
Ich habe dieses Modell "sh3: http://alchemillahospital.net/dl/vincent.rar " von dieser Webseite http://silenthillcommunity.com/viewt...=3321&t=431497 heruntergeladen und wenn ich versuche, es in XNALara zu öffnen bekomme ich die Meldung "enthält keine Mesh-Datei" Ich möchte wissen, was zu tun ist, um dieses Modell zu öffnen.
I has downloaded this model http://alchemillahospital.net/dl/vincent.rar from this website http://silenthillcommunity.com/viewt...=3321&t=431497 and when I try to open it in XNALara I get the message "contains no mesh file" I want to know what to do to open this model.


Mit dem richtigen Importer werden automatisch die nötigen Render-Gruppen erstellt.
With the right Importer, the necessary render groups are created automatically.
Avec un bon importateur, les nécessaires 'groupes renden't sont créés automatiquement.






Falls der Importer die Rendergruppen nicht automatisch bestimmt dann könnt ihr, je nach dem welche Texturen mit dem Mesh-Part verbunden sind, die Rendergruppen-Nummer setzen. In diesem Beispiel 7_ für ein Object mit nur einer "Diffuse" Texture.
If the importer does not automatically determined render groups, then you can set the render group number, depending on which textures are associated with the mesh part. In this example, 7_ for an object with only a "diffuse" texture.
Si l'importateur ne détermine pas automatiquement le groupe de rendre, alors vous pouvez définir le nombre de "groupe rendent" manuellement. Pour cet exemple, 7_ , car l'objet est associé à seulement un "diffuse" texture.




Wichtig ist der Dateinamen Generic_Item.mesh.ascii !
The important thing is the right file name Generic_Item.mesh.ascii!
La chose importante est le nom du fichier Generic_Item.mesh.ascii!








Die Datei Generic_Item.mesh.ascii mit Hilfe von GeMeshAsciiToBin in das XNALara-Format konvertieren.
Convert the file Generic_Item.mesh.ascii with the help of GeMeshAsciiToBin into the XNALara format.
Convertir le fichier Generic_Item.mesh.ascii avec GeMeshAsciiToBin dans le XNALara format.









DOWNLOAD Link http://www.sendspace.com/file/puo3er
__________________
Link removed. - Why ? google, google “Google is your friend!”

Last edited by XNAaraL; 19-08-11 at 18:07.
XNAaraL is offline   Reply With Quote