www.tombraiderforums.com  

Go Back   www.tombraiderforums.com > Tomb Raider Modding > Tomb Raider Modding > XNALara

Reply

Thread Tools
Old 11-04-15, 19:25   #64031
ozzman
Tomb Raider

ozzman's Avatar

Old 12-04-15, 04:04   #64032
girlyB
Explorer

girlyB's Avatar

Default Tomb Raider Legend

Old 12-04-15, 13:43   #64033
drseven
Hobbyist

drseven's Avatar

Quote:
Originally Posted by girlyB View Post

Eu gostei muito dessas render's mas notei que a qualidade não está tão boa, ja tentou configurar a resolução no keyshot?
__________________________________________________ ___
I enjoyed these renders but I noticed that the quality is not as good, since tried to set the resolution in keyshot?
drseven is offline   Reply With Quote
Old 12-04-15, 16:07   #64034
girlyB
Explorer

girlyB's Avatar

[BR] Então o fundo é do próprio jogo... Elas saíram assim mesmo e minha resolução do monitor não é tão grande :\ daí quando vou no PS eu aumento a resolução da imagem e ela perde um pouco a qualidade. Sabe arrumar isso? Nessas renders eu não usei o KeyShot

[eng] So the background is the game itself ... They came out anyway and my monitor resolution is small :\ then when I go in PS I increase the image resolution and it loses some quality. Know fix this? I have not used these renders the KeyShot
Old 12-04-15, 16:58   #64035
drseven
Hobbyist

drseven's Avatar

Quote:
Originally Posted by girlyB View Post
[BR] Então o fundo é do próprio jogo... Elas saíram assim mesmo e minha resolução do monitor não é tão grande :\ daí quando vou no PS eu aumento a resolução da imagem e ela perde um pouco a qualidade. Sabe arrumar isso? Nessas renders eu não usei o KeyShot

[eng] So the background is the game itself ... They came out anyway and my monitor resolution is small :\ then when I go in PS I increase the image resolution and it loses some quality. Know fix this? I have not used these renders the KeyShot
No Keyshot eu tentei umas coisinhas aqui e deu meio que certo, você vai em "configuração", coloca uma resolução de preferencia á de 1040 ou á de 1200 e depois vai na aba de renderização e clica em; "Render..." e lá você coloca uma maior que você escolhe naquela parte da configuração, nisso ele vai ter uma melhor resolução. Existe a chance da renderização ser maior. Daqui á pouco eu posto uma render que eu fiz nesse esquema

No XNALara tente olhar aquela parte "3d canvas size" e coloque uma resolução menor da sua tela e invés de usar o "quick-imagem" use o "save imagem" nisso ele abrirá uma janela e vai ter uns porcento, coloque entre 150 ~ 200. A resolução ficará ótima no 150. Na parte do fundo tente usar o gancho que tem no photoshop na hora de aumentar a imagem.

I tried a few things here and gave kinda right, you go on "Configuration", places a resolution will preferably 1040 or 1200 and then will go on the rendering tab and click; "Render ..." and there you put greater you choose that part of the configuration, this he will have a better resolution. There is a chance of rendering be higher. It will little I post a render I made this scheme

In XNALara try to look the part "3d canvas size" and place a lower resolution of your screen and instead of using the "quick-image" use "save image" in that it will open a window and will have a percent, set between 150 ~ 200. the resolution will be great in the 150. in the background try to use the hook that has in photoshop time to enlarge the picture.

A little something here for people who use XNALara is to make the program lock when you increase the window size?

Last edited by drseven; 12-04-15 at 17:06.
Old 12-04-15, 17:34   #64036
drseven
Hobbyist

drseven's Avatar

After long hours rendering and setting some mistakes here's a new job;

GirlyB thanks for the suggestion program, as you can see the resolution is high why did the above scheme!
~~
Sorry Flood

Last edited by drseven; 12-04-15 at 17:37.
Old 12-04-15, 22:53   #64037
girlyB
Explorer

girlyB's Avatar

Thanks for the tips. In keyshot did not make much difference in time to save the background =[

Old 15-04-15, 23:29   #64038
drseven
Hobbyist

drseven's Avatar

Tente renderizar pela render que o Keyshot libero, caso você tenha colocado a renderização na resolução de 1900x1500 por exemplo ela tem que ser a mesma no photoshop, tente puxar o fundo pois terá uma resolução melhor na finalização da sua edição. Eu renderizo pela própria png que o keyshot libera.

No XNALara e pela aquela opção.

__________________________________________________ _______________

English;

Try rendering by rendering the Keyshot releases, if you have placed in the rendering resolution of 1900x1500 for example it has to be the same in photoshop, try to pull the bottom it will have better resolution in finalizing the editing. I do editing by the PNG that keyshot releases.

In XNALara and for that option.
Old 17-04-15, 21:51   #64039
Billy959
Relic Hunter

Billy959's Avatar

Can anyone suggest a good meshmod of AOD Lara? Please?
Billy959 is offline   Reply With Quote
Old 18-04-15, 00:18   #64040
drseven
Hobbyist

drseven's Avatar

Quote:
Originally Posted by Billy959 View Post
Can anyone suggest a good meshmod of AOD Lara? Please?
mesh mod? is talking about the models?
Reply

Thread Tools

Posting Rules